اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092650814891

سرویس آنلاین چاپ عکس رونمایی شد

کد: 1394092650814891

http://j.mp/1PcGWHI

، تهران , (اخبار رسمی): اینستاچاپ اولین سرویس آنلاین چاپ عکس مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است که با حضور در الکامپ 94 اولین حضور رسمی خود را تجربه و سرویس‌هایش را به عموم معرفی کرد.

سرویس آنلاین چاپ عکس رونمایی شد

اینستاچاپ نخستین سرویس آنلاین چاپ عکس است که لحظه‌های خاطره‌انگیزی که فرد در اینستاگرام خود آپلود کرده را به شکل فیزیکی به زندگی روزمره او می‌آورد و راهکاری برای رها ساختن خاطرات و تصاویر از شبکه‌های مجازی و انتقال آنها به زندگی واقعی و روزمره انسانی ممکن می‌سازد.

راضیه بیات، موسس اینستاچاپ درباره چگونگی استفاده از این سرویس گفت: «کافیست کاربر وارد سایت اینستاچاپ (instachap.com) شده و از بین محصولات متفاوت و دوست‌داشتنی سایت مانند چارگوش خاطرات، پولاراید، مینی چارگوش، مستطیل خاطرات، قاب‌های زیبای خاطره و پوستر خاطرات و انواع هیجان‌انگیز دیگر یکی را برای ماندگار ساختن خاطراتش انتخاب کند.»

وی ادامه داد: «سپس کاربر می‌تواند بدون دغدغه‌های امنیتی تصاویر خود را از اینستاگرام لود کرده و یا از رایانه خود آپلود کند و پس از تایید سفارش، آن را در بسته‌بندی‌های دوست‌داشتنی و متفاوت در محل دلخواه خود تحویل بگیرد و در کنار دوستان و اطرافیانش از تصاویر و خاطرات ماندگارشده خود لذت ببرد.»

بیات تاکید کرد: «از مزیت‌های متمایزکننده سرویس ارائه‌شده در اینستاچاپ می‌توان به ثبت سفارش بدون ثبت‌نام و با کمترین اطلاعات کاربری، عدم دسترسی به اطلاعات اشتراک اینستاگرام و عدم ذخیره‌سازی تصاویر اشاره کرد تا اطمینان خاطر کاربران از بابت امنیت خاطرات و تصاویر تامین شود.»

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اینستاچاپ به آدرس instachap.com از خدمات آن بازدید و در صورت نیاز با ایمیل [email protected]  در تماس باشند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینستاچاپ

اینستا چاپ اولین سرویس ایرانی چاپ آنلاین تصاویر مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است که تلاش دارد بهترین همراه شما در نگهداری خاطراتتان باشد. در اینستا چاپ خاطرات مهم است، زیرا خاطرات را بخش مهمی از وجود انسان‌ها می‌دانیم. ما تصاویر شما را از دنیای مجازی رها ساخته و در زندگی واقعی شما ماندگار می‌کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]