اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394102651784965

نمایش آثار سوخته‌سرایی در گالرى سهراب

کد: 1394102651784965

http://j.mp/1Zr73xu

، تهران , (اخبار رسمی): گالرى سهراب از 25 دى تا 6 بهمن آثار حبیب‌الله سوخته‌سرایى را به نمایش می‌گذارد.

نمایش آثار سوخته‌سرایی در گالرى سهراب

حبیب‌الله سوخته‌سرایى (متولد 1350)، نگارگر و خوشنویس گرگانى، تاکنون نمایشگاه‌هاى انفرادى و گروهى بسیارى برگزار کرده و فضایى نو و مینیمال را در قالب نگاره‌هایى چشم‌نواز در مقابل بازدیدکنندگان آثارش قرار داده است.

در معرفی این نمایشگاه آمده است که ترکیب زیبایی حاصل از نقش و خیال، خطوط نرم و روان، رنگ‌های لطیف و ملایم، فضایی‌ نو و مینیمال در قالب نگاره‌های چشم‌نواز حبیب‌الله سوخته‌سرایی جلوه‌گر شده است.

سوخته‌سرایی دانش‌آموخته هنرهای تجسمی بوده و عمده آثارش در ارتباط با نگارگری و خوشنویسی است. او در محضر استادانی چون اسلامی، مهدی‌زاده، نجیبی و آقامیری کسب علم کرده و در چندین جشنواره و همایش خوشنویسی نیز در دوسالانه‌های نگارگری شرکت داشته است. او همچنین برگزاری چند نمایشگاه گروهی خارج از کشور را در کارنامه هنری خود دارد. تدریس در مدارس، آموزشکده‌ها و برخی دانشگاه‌های استان، انتشار مقالاتی در نشریات و تألیف کتاب آموزشی تذهیب برای رشته کارودانش از دیگر فعالیت‌های وی به شمار می‌رود.

وى در سال 1385 رتبه اول هنرآموزان کشور و در سال 1389 رتبه دوم جشنواره بین‌المللى آیات و نیز لوح سپاس روز جهانى صنایع دستى را از آن خود کرده است.

نمایشگاه آثار این هنرمند در گالری سهراب به نشانی خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی، کوچه سوم، ضلع جنوب غربی میدان سوم نیلوفر، پلاک 5، واحد 1 برقرار بوده و بازدید از نمایشگاه در طول هفته از ساعت 11 صبح تا 20 به جز روزهای یکشنبه امکان‌پذیر است. این نمایشگاه تا 6 بهمن ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گالری سهراب

نگارخانه سهراب دربردارنده آثار و هنرهای تجسمی از هنرمندان کشور ایران در بازه‌های زمانی مختلف است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| آغاز نمایشگاه آثار حبیب الله سوخته سرایى در گالری سهراب | پایان نمایشگاه آثار حبیب الله سوخته سرایى در گالری سهراب