اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394102651800492

ثبات قیمتی 3 مدل تلفن همراه

کد: 1394102651800492

https://goo.gl/7Hxr83

، شیراز , (اخبار رسمی): 3 محصول تلفن همراه آیفون 6 اس، سامسونگ گلکسی اس 6 و گوشی ال جی G4 که از زمان ورود به بازار، نوسان قیمتی را تجربه کرده‌اند، در حال حاضر در وضعیت ثبات قیمتی به سر می‌برند.

ثبات قیمتی 3 مدل تلفن همراه

به گزارش سایت صرفه‌جو، در نمودار بالا شاهد نوسان قیمت محصول تلفن همراه در 3 برند اپل، سامسونگ و ال‌جی هستیم. این نوسان قیمت در بازه زمانی 6 ماهه بررسی شده است. در ادامه توضیحاتی درباره این محصولات و همچنین نمودار بالا پرداخته شده است.

 

1. گوشی اپل آیفون 6اس 16گیگابایت (Apple Iphone 6s)

گوشی Apple Iphone 6s 16GB  و دیگر مدل‌هایش جدیدترین محصولات اپل هستند که طرفداران بسیاری را در بازار پیدا کرده‌اند. این گوشی هنگام ورود به بازار ایران قیمتی بسیار بالا و غیرمنطقی داشته، اما هم‌اکنون به قیمتی معقول رسیده است. این تلفن همراه در 18 شهریور 94 به بازار وارد شده است.

سیستم عامل این تلفن همراه آی‌او‌اس 9 و حافظه داخلی آن 16/64/128 گیگابایت است. می‌توان گفت گوشی‌های اپل هنگام ورودشان به بازار ایران بیشترین نوسان قیمت را در گروه موبایل‌ها دارند و تعداد فروشگاه‌هایی که برای این گوشی در سایت صرفه‌جو قیمت ثبت کرده‌اند 17 فروشگاه است.

گفتنی است، استان‌هایی که فروشگاه‌های آنها برای این کالا قیمت ثبت کرده‌اند تهران، فارس، مشهد، اصفهان، تبریز، بوشهر و هرمزگان هستند.

 

2. گوشی سامسونگ گلگسی اس6  (Samsung Galaxy S6)

گوشی Samsung Galaxy S6 یکی از پرچمداران کمپانی سامسونگ است که فروش بسیار خوبی را در سطح جهانی داشته است. به عبارت دیگر، «گلکسی اس6»، ششمین پرچمدار خانواده‌ اس سامسونگ به ‌شمار می‌رود. این تلفن همراه در 21 فروردین 94 وارد بازار شده است.

حافظه داخلی این تلفن همراه 32 گیگابایت است و تعداد فروشگاه‌هایی که برای این گوشی در سایت صرفه‌جو قیمت ثبت کرده‌اند 23 فروشگاه هستند. همچنین فروشگاه‌هایی در استان‌های تهران، فارس، مشهد، اصفهان، تبریز، بوشهر و هرمزگان برای این کالا ثبت قیمت کرده‌اند.

بدنه این تلفن همراه ترکیبی از فلز و شیشه است. قاب پشتی و جلویی ‌گلکسی اس6 به لایه‌ محافظ «گوریلا گلس 4» مجهز شده است تا از آنها در برابر خط و خش محافظت کند.

گفتنی است که به‌دلیل استفاده از شیشه در قاب پشتی اس6، سطح قاب پشتی گوشی کمی لغزنده به‌نظر می‌رسد. این دو قاب شیشه‌ای به‌وسیله‌ یک نوار فلزی خوش‌ساخت و برس‌خورده به هم‌ متصل شده‌اند.

 

3. گوشی ال‌جی G4  (LG G4)

کمپانی ال‌جی که به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده، با گوشی LG G4 به رقابت با شرکت‌های بزرگ گوشی‌سازی پرداخته است. طراحان و سازندگان LG در G4 به دوربین، صفحه‌ نمایش و طراحی ظاهری توجه زیادی کرده‌اند. LGپرچمدار جدیدش را با یک صفحه‌ نمایش 5.5 اینچی معرفی کرد.

LG  برای محافظت از این صفحه‌ نمایش از گوریلا گلس 3 سود برده است. در طراحی این گوشی، خمیدگی خاصی شبیه به LG GFlex 2 به کار برده شده‌ است. این خمیدگی خفیف است، به طوری‌که به در دست گرفتن بهتر و ساده‌تر این گوشی و همچنین کنترل آن با یک دست کمک بسزایی می‌کند. این تلفن همراه در تاریخ 10 اردیبشهت 94 وارد بازار شده است.

8 فروشگاه‌ که در استان‌های تهران، فارس، مشهد، اصفهان، تبریز، بوشهر و هرمزگان واقع هستند، برای این گوشی در سایت صرفه‌جو قیمت ثبت کرده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرفه جو

تیم صرفه جو برای ملت ایران با تضمین پایین آوردن هزینه های زندگی و کاری فعالیت می کند، و این مهم از طریق استراتژی های علمی خدمات دهی صورت می پذیرد. ماموریت تیم ما این است که از طریق جامعه مجازی در هزینه و وقت مشتریان خود صرفه جویی کنیم تا بتوانیم گامی بر سطح رفاه زندگی مردم کشورمان ایران بر داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]