اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111752650492

چگونه خریدی آگاهانه داشته باشیم؟

کد: 1394111752650492

https://goo.gl/w22BTv

، شیراز , (اخبار رسمی): امروزه سایت‌های جدید و متنوعی برای مقایسه قیمت‌های کالاهای مختلف وجود دارد؛ سایت‌هایی که راهنمای خرید هستند و هنگام خرید کالا و خدمات راهنمایی‌های لازم را به افراد می‌دهند تا آنها نیز با آگاهی و دقت بیشتری به خرید بپردازند.

چگونه خریدی آگاهانه داشته باشیم؟

مانی راهنما، مدیرعامل سایت صرفه‌جو، درباره نحوه عملکرد سایت صرفه‌جو و سایت‌هایی که به مشتریان در خرید کالا کمک می‌کنند، گفت: اینگونه سایت‌ها به عنوان راهنمای خرید فعالیت می‌کنند و از ویژگی‌های این سایت‌ها این است که تفاوت بین دو کالا را مشخص کرده و در نتیجه مشتریان متوجه تفاوت‌های قیمتی و همچنین تفاوت در امکانات کالاها می‌شوند. این امر در تصمیم‌گیری صحیح و آگاهانه مشتریان تاثیرگذار است.

هدف این سایت و سایت‌هایی که خدمات کالاها را معرفی می‌کنند، ایجاد بستر جامع اطلاعاتی و ارائه سرویس‌های گوناگون در عرصه تلفن همراه و کالاهای دیجیتال به کاربران و علاقه‌مندان موبایل و نیز فعالان تجاری این حوزه است. سایت صرفه‌جو به عنوان یکی از سایت‌های ارائه اطلاعات کالا، خدماتی مانند کالاهای دیجیتال،‌ لوازم اداری، قطعات کامپیوتر، لوازم آرایشی بهداشتی و لوازم خانگی را به مشتریان می‌دهد، در نتیجه و با ارائه این اطلاعات می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید این کالاها باشد.

گفتنی است که استفاده از این وب‌سایت‌ها رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای خدمات ارائه‌شده از مشتریان و کاربران دریافت نمی‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sarfejoo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرفه جو

تیم صرفه جو برای ملت ایران با تضمین پایین آوردن هزینه های زندگی و کاری فعالیت می کند، و این مهم از طریق استراتژی های علمی خدمات دهی صورت می پذیرد. ماموریت تیم ما این است که از طریق جامعه مجازی در هزینه و وقت مشتریان خود صرفه جویی کنیم تا بتوانیم گامی بر سطح رفاه زندگی مردم کشورمان ایران بر داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]