اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394112853110492

سوالی که در خریدهای آنلاین کالا مطرح می‌شود

جایگاه صداقت در خرید و فروش اینترنتی چیست؟

کد: 1394112853110492

http://j.mp/1PF1yc4

، شیراز , (اخبار رسمی): این روزها شاهد راه اندازی سایت‌های خدماتی بسیاری در فضای مجازی هستیم. سایت‌هایی که در تلاش هستند هنگام خرید به افراد کمک کرده و به آن‌ها راهنمایی‌های لازم را دهند. البته اطمینان به فروشگاه‌هایی که به صورت آنلاین به مشتریان خدمات عرضه می‌کند نیز از دیگر مسائلی است که باید به آن توجه داشت.

جایگاه صداقت در خرید و فروش اینترنتی چیست؟

به گزارش سایت صرفه‌جو، امروزه سایت‌های خرید و فروش اینترنتی زیادی در حال فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان هستند. اما ممکن است در این میان سوالی درباره میزان اعتماد به فروشگاه‌های ثبت نام کننده و میزان صداقت آن‌ها در مواجهه با مشتریان مطرح شود. به این معنی که ممکن است برخی فروشگاه‌ها در این سایت‌ها ثبت نام و خدمات خود را معرفی کنند، اما پس از مراجعه مشتری، برخی خدماتی را که در سایت به آن‌ها اشاره شده است انکار کنند.

موضوعی که مانی راهنما، مدیر عامل سایت صرفه جو، با اشاره به آن گفت: «قیمت‌هایی که در اینگونه سایت‌ها وجود دارد از سوی فروشگاه‌ها ثبت شده‌اند با این حال سیستم سایت صرفه‌جو دارای قوانینی است که به عنوان فیلتر عمل کرده و به صداقت بیشتر عرضه کننده کمک می‌کند.  به این ترتیب و در صورتی که فروشگاهی به صورت اشتباهی قیمتی را ثبت کرده باشد تذکری را از سایت دریافت می‌کند و زمانی نیز به او داده می‌شود تا این مشکل را حل کند. در صورت تکرار این اتفاق اکانت این عرضه کننده خدمات را تعلیق خواهیم کرد تا این گونه دلایل صداقت کاری سایت و همچنین سایر فروشگاه‌ها را متزلزل نکند.»

به گفته او «سایت‌های خرید اینترنتی با پیشه کردن صداقت و محوریت عدالت و شایسته سالاری در ارائه خدمات خود سعی در ایجاد رضایت‌مندی برای کاربران را دارند. بنابراین باید در تلاش بود تا یادگیری، خلاقیت، نوآوری و مسئولیت‌پذیری به عنوان رمز موفقیت در خدمت‌رسانی به مشتریان باشد.»

گفتنی است که انجام این اقدامات باعث می‌شود که با پایبندی به اخلاق حرفه‌ای و تعهد به توسعه پایدار، نقشی هر چند کوچک در جهت منافع ملی برداشته شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.sarfejoo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرفه جو

تیم صرفه جو برای ملت ایران با تضمین پایین آوردن هزینه های زندگی و کاری فعالیت می کند، و این مهم از طریق استراتژی های علمی خدمات دهی صورت می پذیرد. ماموریت تیم ما این است که از طریق جامعه مجازی در هزینه و وقت مشتریان خود صرفه جویی کنیم تا بتوانیم گامی بر سطح رفاه زندگی مردم کشورمان ایران بر داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]