اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111052380492

سودآوری بیشتر فروشگاه‌ها با سایت‌های آنلاین مقایسه قیمت

کد: 1394111052380492

http://j.mp/23BjFqP

، شیراز , (اخبار رسمی): وجود یک سایت که در خرید اینترنتی کالا به مشتریان کمک می‌کند، باعث شناخته شدن فروشگاه‌های اینترنتی ارائه‌کننده کالا نزد مشتری نیز می‌شود. به عبارت دیگر، وجود سایت‌هایی که بتوانند فروشگاه‌های عرضه کالا و خدمات را به مردم نشان بدهند و آن را به مردم معرفی کنند، به فروش بیشتر و سودآوری بالاتر برای آن فروشگاه نیز کمک خواهد کرد.

سودآوری بیشتر فروشگاه‌ها با سایت‌های آنلاین مقایسه قیمت

مانی راهنما، مدیر عامل سایت صرفه‌جو، درباره سایت‌های مقایسه قیمت‌ها که این روزها به یکی از موضوعات داغ در خرید کالا و خدمات تبدیل شده است، گفت: این سایت و سایت‌هایی که فعالیت‌شان در حوزه خرید اینترنتی است به خریداران کمک می‌کنند که در تصمیم‌گیری برای خرید کالا و خدمات با دید بازتر و عاقلانه‌تر عمل کنند.

مدیر عامل سایت صرفه‌جو ادامه داد: به دلیل محدودیت زمانی و به این دلیل که افراد توانایی سر زدن به همه مغازه‌ها و فروشگاه‌ها را برای خرید کالا ندارند، بنابراین باید سایت‌هایی وجود داشته باشند تا به صورت آنلاین، اطلاعات و جزئیات کالاها را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده و در امر خرید به آنها کمک کنند. این اقدام هم به فروشگاه‌ها در فروش بیشتر کالا و هم شناسانده شدن فروشگاه‌های عرضه‌کننده خدمات نزد مردم نیز کمک می‌کند. از سوی دیگر، مشتری را در انتخاب کالای موردنظر یاری می‌کند.

با فعالیت این سایت‌ها مشتری متوجه می‌شود که کدام فروشگاه کالای موردنظر را با چه خدمات و گارانتی برای مشتریان فراهم کرده است. در این شرایط و با حضور در اینگونه سایت‌ها، فروشنده‌ها با طیف عظیمی از مشتریان روبه‌رو می‌شوند، چون تمامی مشتریان قصد خرید کالا را دارند، بنابراین برای این فروشگاه‌ها سودآوری خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.sarfejoo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صرفه جو

تیم صرفه جو برای ملت ایران با تضمین پایین آوردن هزینه های زندگی و کاری فعالیت می کند، و این مهم از طریق استراتژی های علمی خدمات دهی صورت می پذیرد. ماموریت تیم ما این است که از طریق جامعه مجازی در هزینه و وقت مشتریان خود صرفه جویی کنیم تا بتوانیم گامی بر سطح رفاه زندگی مردم کشورمان ایران بر داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]