اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394110652264893

بررسی «اهمیت لجستیک و توزیع» در همایش تخصصی کسب‌وکارهای الکترونیکی

کد: 1394110652264893

http://j.mp/1S8ubSV

، تهران , (اخبار رسمی): همایش تخصصی بهبود و توسعه پایدار کسب‌وکارهای الکترونیکی با حضور شرکت‌های مطرح تجارت الکترونیک ایران در اصفهان برگزار می‌شود. یکی از محورهای مهم این همایش، نگاهی به شبکه توزیع کسب‌وکارهای الکترونیکی موفق داخلی و الگوبرداری از نمونه‌های مستقر در خارج از کشور است.

بررسی «اهمیت لجستیک و توزیع» در همایش تخصصی کسب‌وکارهای الکترونیکی

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پرداخت، رضا امیدسالاری، مدیرعامل این شرکت درباره اهمیت برگزاری همایش تخصصی کسب‌وکارهای الکترونیکی گفت: برگزاری همایش‌ها با حضور بخش‌های فعال در کسب‌وکارهای اینترنتی به‌ویژه شرکت‌های بزرگ می‌تواند تجربه خوبی به همراه داشته باشد. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که شرکت‌های نوپا در این همایش حضور یافته و از تجارب شرکت‌های بزرگ استفاده کنند.

 

وی افزود: یکی از موضوعات مهمی که این همایش به آن پرداخته، حضور فعالان حوزه قوانین و مقررات کسب‌وکار اینترنتی است که باعث شفاف‌سازی و آشنایی بیشتر شرکت‌های نوپا با این قوانین و مقررات می‌شود. امیدسالاری در این همایش درباره اهمیت و جایگاه لجستیک در خرده‌فروشی آنلاین سخنرانی می‌کند.

 

محورهای همایش شامل بانکداری الکترونیکی، امنیت و نماد اعتماد، کارآفرینی دیجیتال و لجستیک و شبکه توزیع است. همچنین شرکت‌کنندگان در این همایش توانایی ایجاد، بهبود و توسعه کسب‌وکار الکترونیکی خود را خواهند یافت.

 

همایش تخصصی بهبود و توسعه پایدار کسب‌و‌کارهای الکترونیکی در تاریخ 7بهمن و از ساعت 8صبح تا 5بعدازظهر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03136283929تماس گرفته یا به آدرس www.ebic.biz مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجارت الکترونیک پرداخت

پرداخت نخستین سامانه تجارت الکترونیک ایران و بنیان گذار سرویس خرید و فروش اینترنتی و انبارداری لجستیک فروشگاه های اینترنتی(انبارداری، بسته بندی، توزیع و COD)با 13 سال تجربه در راه اندازی و گسترش فعالیت بیش از 2800 فروشگاه اینترنتی و با ثبت4 میلیون و 500 هزار خرید اینترنتی موفق، اکنون پس از سالها تجربه و تخصص، توانمندی های خود را به همه فروشندگان و فعالان در حوزه کار آفرینی ارائه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]