کد: 1394110752280243

برگزاری نشست «بیست تا سی» برای 20تا 30 ساله‌ها

کد: 1394110752280243

https://goo.gl/XRvPZw

، تهران , (اخبار رسمی): یازدهمین نشست افراد 20 تا 30 ساله با عنوان «بیست‌تاسی» با حضور مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت شاپرک و عماد قائنی، بنیانگذار وب‌یاد برگزار می‌شود. در این نشست افراد 20 تا 30 ساله به انتقال تجربیات خود به یکدیگر می‌پردازند.

نشست یازدهم بیست تا سی

مخاطبان اصلی رویداد «بیست تا سی»، افراد 20 تا 30 ساله‌ هستند تا این فرصت را بیایند که از تجربه‌های افراد موفق در حوزه‌های گوناگون نکاتی را بیاموزند

به گزارش روابط عمومی بیست تا سی، «بیست تا سی» رویدادی است برای همه آنهایی که در 20 تا 30 سالگی عمر می‌گذرانند و مشتاق یادگیری، رشد و توسعه فردی، ارتقای کیفیت زندگی خود و سایرین و آماده شدن برای آینده‌ای تاحدممکن شگفت‌انگیزند.

 

مخاطبان اصلی این رویداد، افراد 20 تا 30 ساله‌ هستند تا این فرصت را بیایند که از تجربه‌های افراد موفق در حوزه‌های گوناگون نکاتی را بیاموزند. میهمانان این برنامه در فضایی دوستانه خاطرات، تجربیات، شکست‌ها و موفقیت‌های خود و درس‌هایی را که در 20 تا 30 سالگی آموخته‌اند، با حاضران در میان می‌گذارند.

 

نشست یازدهم «بیست‌تاسی»، روز پنج‌شنبه، 8 بهمن ساعت 10 تا 14 با حضور مجید کیانپور، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت شاپرک  و عماد قائنی، بنیانگذار شرکت وب‌یاد برگزار می‌شود. برگزاری این نشست در حالی است که در نشست‌های پیشین، فرزین فردیس مدیرعامل شرکت سامانه‌های ارتباطی پارس (پارس سامان)، رحیم فرضی‌پور مدیر مؤسسه آموزش عالی آزاد بهار، شهین اعوانی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، شاهین طبری مؤسس و رئیس هیأت‌مدیره شرکت چارگون، امیر مهرانی مربی تحول فردی و سازمانی، مجتبی مهدیزاده مدیرعامل شرکت کارگزاری بیمه سپهر حامی آریا، رامین سمیع‌زاده عضو هیأت‌مدیره و دبیر انجمن مبلمان و دکوراسیون، بهروز ابراهیمی مدیرعامل کارگزاری آگاه (کارگزار بورس)، محمدرضا محسنی بنیانگذار و مدیر توسعه بازار کانون آگهی و تبلیغاتی پیک برتر، آرش برهمند سردبیر مجله پیوست، پویا محمودیان بنیانگذار عکس پرینت، نیما نورمحمدی بنیانگذار پونیشا و حسین توحیدی بنیانگذار پایکادمی و کیدوکد در مالزی و سنگاپور حضور داشته‌اند.

 

این نشست در خیابان آفریقا، بالاتر از میرداماد، قبادیان شرقی، پلاک3، کافه آی‌تی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.20ta30.com  مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست‌تاسی

«بیست تا سی» پروژه‌ای است غیرانتفاعی برای همه آن‌هایی که در بیست تا سی سالگی عمر می‌گذرانند و مشتاق یادگیری، رشد و توسعه فردی، ارتقاء کیفیت زندگی خود و سایرین و آماده شدن برای آینده‌ای تاحدممکن شگفت‌ انگیزند.

منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | مسابقه و فراخوان