کد: 1394110952360243

کارگاهی آموزشی برای دولوپرها در استارتاپ‌ها

آنچه توسعه‌دهندگان باید بدانند؟

کد: 1394110952360243

https://goo.gl/9QCo9i

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه آموزشی «آنچه توسعه‌دهندگان (دولوپرها) در استارتاپ‌ها باید بدانند؟» با حضور حسین توحیدی، بنیانگذار مؤسسه آموزشی تحقیقاتی پایکادمی (آکادمی پایتون) و کیدوکد در مالزی و سنگاپور، روز سه‌شنبه، 13 بهمن 1394برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «آن‌چه توسعه‌دهندگان (دولوپرها) در استارتاپ‌ها باید بدانند؟»

در کارگاه آموزشی «آنچه توسعه‌دهندگان (دولوپرها) در استارتاپ‌ها باید بدانند؟»، حسین توحیدی به این نکته خواهد پرداخت که توسعه‌دهندگان (دولوپرها) در استارتاپ‌ها به چه چیزهایی نیاز دارند و به چه نکاتی باید توجه کنند. وی به صورت عملی فرآیند توسعه نمونه‌ای از یک اپلیکیشن را در این کارگاه انجام خواهد داد و مروری خواهد داشت بر تکنولوژی‌هایی که برای توسعه‌دهندگان در استارتاپ‌ها مورد نیاز است و این سوال را بررسی خواهد کرد ‌که چرا سرعت و چالاکی در این مسیر ضروری است.

حسین توحیدی، بنیانگذار پایکادمی (آکادمی پایتون) است که از سال 2012 میلادی در کشور مالزی تأسیس و مشغول به کار است. نام مؤسسه از نام زبان برنامه‌نویسی پایتون که یکی از موفق‌ترین محصولات جامعه متون باز شمرده می‌شود، گرفته شده است. پایکادمی با ارائه قدرتمند بسیاری از محصولات موفق، به عنوان همکار سازمان نخبه‌پروری مالزی برگزیده شد. این سازمان با هدف ارتقای سطح علمی اساتید، دانشجویان و صنایع فناوری اطلاعات مالزی کلاس‌های آموزشی دوره‌ای در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش حرفه‌ای برگزار می‌کند که از این طریق پایکادمی تاکنون در بیش از 30 دانشگاه برتر مالزی، آموزش بیش از چهار هزار استاد، دانشجو و کارآموز را در سطوح مختلف به عهده داشته است. پایکادمی علاوه بر آموزش در سطوح مختلف، یک شرکت نرم‌افزاری است که خدمات طراحی و نگهداری نرم‌افزاری به بخش صنعت را نیز ارائه می‌دهد.

وی فارغ‌التحصیل رشته‌ کامپیوتر از دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه UPM و دانشگاه آسیا اقیانوسیه (Asia Pacific University) در گرایش‌های هوش مصنوعی (پردازش زبان طبیعی NLP) و شبکه‌های اجتماعی (Social Network Analysis) است که موفق شد در مدت چهار سال برند تجاری پایکادمی را در دانشکده‌های علوم و فناوری اطلاعات اغلب دانشگاه‌های برتر مالزی تثبیت کند. ارائه‌های قدرتمند و سطح علمی بالا در کنار بهره بردن از جریان متون باز باعث شد تا وی در دو دانشگاه ملی مالزی و دانشگاه پوترا به عنوان مشاور برنامه‌ریزی تحصیلی نیز مشغول به همکاری شود.

حسین توحیدی علاوه بر تأسیس موسسه پایکادمی، مؤسس شرکت کیدوکد (آموزش برنامه نویسی برای کودکان)، خالق شبکه‌های اجتماعی دیسک اسک (شبکه اجتماعی اختصاصی برای بحث و رأی‌گیری)، آکاپییر (شبکه اجتماعی هوشمند با امکانات اختصاصی برای مطالعه، نوشتن، ویرایش و انتشار مقالات علمی)، توییکر (شبکه اجتماعی انتقادی)، استریتی (سیستم عامل متکی بر شبکه‌های اجتماعی) ، استریتی بی (سیستم پارکینگ هوشمند: برنده رقابت طرح‌های سیستم پارکینگ برج‌های دوقلوی مالزی از یازده کشور جهان) و همچنین محصول موفق مترجم درون متنی الوورد نیز هست که هریک در مراحل مختلف طراحی، تست یا ارائه هستند و همگی با الهام گرفتن از تفکر متون باز در محیط‌های شبکه‌های اجتماعی طراحی و ساخته شده‌اند. در بین محصولات و برندهای نامبرده به عنوان موفق‌ترین آنها می‌توان کیدوکد را نام برد که موفق به جذب سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی از سمت بازار خصوصی در مالزی و ویتنام شده است.

حسین توحیدی، پنج‌شنبه، اول بهمن‌ماه در نشست دهم بیست تا سی نیز به عنوان میهمان حضور داشت و در آن نشست درباره تجربیات خود و بیست تا سی سالگی‌اش سخن گفت.

کارگاه آموزشی «آنچه توسعه‌دهندگان (دولوپرها) در استارتاپ‌ها باید بدانند؟» توسط «بیست‌تاسی» با همکاری پایکادمی، وادا و اسمارتاپ استودیو برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کارگاه به آدرس 20ta30.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست‌تاسی

«بیست تا سی» پروژه‌ای است غیرانتفاعی برای همه آن‌هایی که در بیست تا سی سالگی عمر می‌گذرانند و مشتاق یادگیری، رشد و توسعه فردی، ارتقاء کیفیت زندگی خود و سایرین و آماده شدن برای آینده‌ای تاحدممکن شگفت‌ انگیزند.