اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120453510340

کسب عنوان بهترین وبسایت آموزش آنلاین توسط فرانش در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران

کد: 1394120453510340

https://goo.gl/V4M5No

، تهران , (اخبار رسمی): وبسایت فرانش در هشتمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که روز گذشته در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد موفق به کسب عنوان بهترین وبسایت آموزش آنلاین ایران شد. این وبسایت که از سال 86 فعالیت خود را در قالب وبسایت علمی دانشجویی آغاز کرده بود، اکنون یکی از وبسایت‌های پیشرو در زمینهٔ آموزش ویدیویی است.

فرانش برترین سایت آموزش آنلاین ایران در هشتمین جشنواره وب ایران

به گزارش روابط عمومی وبسایت فرانش، این وبسایت که از سال 86 فعالیت خود را در قالب وبسایت علمی دانشجویی آغاز کرده بود، اکنون یکی از وبسایت‌های پیشرو در زمینه آموزش ویدیویی است که تولیدکنندگان محتوای آموزشی خود را برای فروش بر روی آن قرار داده و از حمایت فنی و تبلیغاتی فرانش نیز بهره‌مند می‌شوند. محتوای آموزشی در هر نقطه‌ای از طریق اینترنت در دسترس کاربران قرار دارد.
محمد رشیدی مدیرعامل و از بنیانگذاران فرانش در رابطه با کسب رتبه برتر این وبسایت در جشنواره وب و موبایل ایران گفت: «ما سال گذشته نیز تنها چند ماه پس از تغییر کاربری وبسایت به آموزش ویدیویی، در جمع نامزدهای نهایی بخش آموزش آنلاین جشنواره قرار گرفته بودیم. خوشحال هستیم که توانستیم در این مدت اعتماد کاربران را جلب کنیم و به این جایگاه برسیم.»
وی همچنین در زمینه برنامه‌های آینده این وبسایت پس از کسب این موفقیت افزود: «برای توسعه کار وبسایت در ابعاد مختلف برنامه‌های مفصلی برای سال 95 طرح ریخته‌ایم و امیدوارم همچنان با همین سرعت به پیشرفت خودمان ادامه بدهیم.»
گفتنی است در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران که امسال در سالن همایش‌های کتابخانهٔ ملی و در تاریخ 3 اسفند 93 برگزار شد، 15 هزار وبسایت و 3500 اپلیکیشن موبایل در بخش‌های مختلف وب و موبایل به رقابت پرداختند.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وبسایت فرانش می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس faranesh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرانش

فرانش (کائسنا) فضایی برای یادگیری و تبادل دانش است و ما هر روز برای بهبود و توسعه کمی و کیفی فرانش (کائسنا) با تمام وجود تلاش میکنیم. در فرانش (کائسنا) افرادی که توانایی و دانش کاربردی در زمینه های مشخص دارند را در فرایند تولید همراهی کرده و تیم تولید و تدوین را در کنار آنها قرار می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]