اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167440340

از سوم تا هفتم آبان در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود

نخستین حضور فرانش در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

کد: 13950803167440340

https://goo.gl/W08YJF

، تهران , (اخبار رسمی): فرانش به عنوان یکی از شرکت‌های آموزش ویدیویی آنلاین برای نخستین بار در دهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال تهران که از سوم تا هفتم آبان ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

نخستین حضور فرانش در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

به گزارش اخباررسمی به نقل از شرکت فرانش، دهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال تهران با هدف فراهم کردن محیطی مناسب به منظور ایجاد کسب و کار، همدلی و هم افزایی بین پدیدآورندگان آثار دیجیتالی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عرضه آسان محصولات فرهنگی دیجیتالی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

این نمایشگاه در بخش نشر دیجیتال، پایگاه های اینترنتی، رسانه های همراه و هوشمند، فناوری و هنرهای دیجیتال، حضور شبکه ملی فرهنگ، خانواده و سبک زندگی دیجیتال، فرصت ها و تهدیدها و مسابقات بازی های رایانه ای بخش های 9 گانه این نمایشگاه را تشکیل خواهند داد. 

فرانش به عنوان یکی از شرکت‌های آموزش ویدیویی آنلاین که در راستای گسترش استفاده عمومی از ابزارهای مجازی، درصدد بازاریابی و ورود قوی به صنعت آموزش در دنیای مجازی هستند تاکنون با ارائه ویدیوهای آموزشی به نیاز مشتریان خود پاسخ مثبت داده است.

به همین منظور شرکت فرانش در این نمایشگاه با اهدافی نظیر ارائه هدایا و تخفیف های ویژه فرانش ؛ برگزاری کارگاه های ویژه و تخصصی در زمینه محتوای ویدیویی و بازاریابی ویدیو، امنیت در اندروید، اصول طراحی وب ؛ کسب درآمد از آموزش ویدیویی در فرانش ؛ آینده یادگیری و آموزش الترونیک در دنیا و ایران ؛ تعامل بیشتر یاددهنده و یادگیرنده ، آموزش رایگان برای همه و 120 هزار دقیقه آموزش ویدیویی ، دسترسی همگانی و دائمی به آموزش آنلاین در تمامی نقاط کشور در این دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال شرکت کرده است.

بر اساس این گزارش، دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال سوم تا هفتم آبان ماه سال جاری همه روزه از ساعت 10 تا 20 شب در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرانش

فرانش (کائسنا) فضایی برای یادگیری و تبادل دانش است و ما هر روز برای بهبود و توسعه کمی و کیفی فرانش (کائسنا) با تمام وجود تلاش میکنیم. در فرانش (کائسنا) افرادی که توانایی و دانش کاربردی در زمینه های مشخص دارند را در فرایند تولید همراهی کرده و تیم تولید و تدوین را در کنار آنها قرار می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]