اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146440340

آنلاین یاد بگیرید

ارائه خدمات آموزشی فرانش در جام خبرنگار2

کد: 13950711146440340

https://goo.gl/q71UXd

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آموزش آنلاین فرانش در جهت ارائه خدمات به اصحاب رسانه، تخفیف‌های ویژه ای برای شرکت کنندگان جام خبرنگار2 در نظر گرفت که طی این رویداد تفریحی – ورزشی به آنان ارائه شد.

ارائه خدمات آموزشی فرانش در جام خبرنگار2

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت آموزشی آنلاین فرانش، هشتم مهرماه، اصحاب رسانه با حضور در مسابقات جام خبرنگار2، با یکدیگر به رقابت پرداختند که شرکت آموزش آنلاین فرانش نیز به جهت  مشارکت در این رویداد، هدایا و تخفیفاتی را به شرکت کنندگان و برندگان مسابقات ارائه کرد.

قابل ذکر است که شرکت آموزش آنلاین فرانش به اشخاص کمک می کند تا با یادگیری آسان و آنلاین، مهارت حرفه ای خود را افزایش دهند و در کار خود پیشرفت کنند. بنابراین مجموعه آنلاین آموزشی فرانش درصدد برآمده تا امکاناتی را نیز برای اصحاب رسانه فعال کرده و تا این صنف با اخذ آموزش های ارائه شده توسط شرکت مربوطه، سطح مهارت کاری خود را ارتقاء دهند.

 گفتنی است این شرکت آموزشی آنلاین با تاکید بر این اهداف، در رویداد تفریحی – ورزشی جام خبرنگار2، علاوه بر ارائه تخفیف 100 درصدی کلاس های آنلاین آموزشی، به تمام خبرنگاران شرکت کننده در این مسابقات 50 درصد تخفیف خرید خدمات آموزشی را نیز هدیه داد.

بر اساس این گزارش، مسابقات جام خبرنگار2 با مشارکت نخستین نیوز وایر بین المللی "اخبار رسمی" و " باشگاه نیزاندازی مجموعه ورزشی انقلاب"  برگزار شد و 300 نماینده از اصحاب رسانه در 4 رشته ورزشی بیلیارد، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه و بولینگ (خانم ها و آقایان) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرانش

فرانش (کائسنا) فضایی برای یادگیری و تبادل دانش است و ما هر روز برای بهبود و توسعه کمی و کیفی فرانش (کائسنا) با تمام وجود تلاش میکنیم. در فرانش (کائسنا) افرادی که توانایی و دانش کاربردی در زمینه های مشخص دارند را در فرایند تولید همراهی کرده و تیم تولید و تدوین را در کنار آنها قرار می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]