اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120453525016

هزار و یک دانلود، وب‌سایت برتر در زمینه موبایل و تبلت شد

کد: 1394120453525016

https://goo.gl/AmRW8T

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره وب امسال با حضور بیش از 13 هزار وب‌سایت در تاریخ 3 اسفندماه برگزار شد که پس از رای‌گیری و انتخاب مردمی، وب‌سایت هزار و یک دانلود در اولین سال فعالیت خود موفق به کسب رتبه برتر در بخش موبایل و تبلت از نگاه مردم شد.

در اختتامیه هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران که امسال در تاریخ 3 اسفند 94 در سالن همایش کتابخانه ملی برگزار شد، پس از انتخاب و رای مردمی، وب‌سایت هزار و یک دانلود موفق به کسب رتبه برتر در بخش موبایل و تبلت از نگاه مردم شد

هنوز یک سال از شروع فعالیت هزار و یک دانلود نگذشته است که این استارتاپ در هشتمین جشنواره وب ایران موفق به کسب رتبه اول از نگاه مردم شد.

 

محمد اسکندری، مدیر وب‌سایت هزار و یک دانلود در رابطه با کسب رتبه برتر این وب‌سایت از نگاه مردم در جشنواره وب ایران گفت: «این موقعیت جز با تلاش بی‌وقفه و حرکت در مسیر خواسته‌های کاربران امکان نداشته است. در اینجا بایستی از تیم تولید محتوای مجموعه قدردانی و تشکر کنم که این استارتاپ را در رسیدن به این مرحله یاری کردند. ما در هزار و یک دانلود حاضر به جذب درآمد از تبلیغات آزاردهنده نیستیم و کاربران را سردرگم نخواهیم کرد. البته پروژه ما در آینده نزدیک تغییرات زیادی خواهد داشت که امیدواریم در پی تلاش‌هایمان بهترین تجربه کاربری از وبگردی را به ارمغان بیاوریم.»

 

وی اضافه کرد: «این استارتاپ که در مرحله اولیه فعالیت خود در زمینه بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید تولید محتوا کرده، در آینده در نظر دارد به مقایسه و نقد اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها بپردازد و حوزه فعالیت خود را گسترش دهد. هدف کلی مجموعه جوان هزار و یک دانلود نیز دسترسی آسان و سریع کاربران به برنامه / بازی موردنظر است.»

 

گفتنی است که در اختتامیه هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران که امسال در تاریخ 3 اسفند 94 در سالن همایش کتابخانه ملی برگزار شد، پس از انتخاب و رای مردمی، وب‌سایت هزار و یک دانلود موفق به کسب رتبه برتر در بخش موبایل و تبلت از نگاه مردم شد.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره وب امسال می‌توانند به سایت www.iwmf.ir و در مورد وب‌سایت هزار و یک دانلود به آدرس www.1001download.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هزارو یک دانلود

وب‌سایت هزار و یک دانلود وب‌سایتی جهت دانلود و معرفی نرم‌افزارها و بازی‌ها است که در حال حاضر در زمینه اندروید فعالیت می‌کند. این وب‌سایت در حال حاضر دارای 3 بخش دانلود، اخبار و سوالات است که کاربران می‌توانند خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار روز را مشاهده کنند و در بخش سوالات مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را مطرح کرده و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]