اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120553635046

یکی از فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال کشور اعلام کرد:

بازاریابی دیجیتال، اولویت سرمایه‌گذاری تا سال 2020 است

کد: 1394120553635046

https://goo.gl/5qm2bX

، تهران , (اخبار رسمی): ششم اسفندماه 94 اولین روز برگزاری دوره mini-MBA از سوی آکادمی دیجیتال بهار است. قرار است در این دوره، بزرگان و متخصصان حوزه بازاریابی گردهم آمده و به آموزش بازاریابی در عصر دیجیتال به شرکت‌کنندگان بپردازند.

بازاریابی دیجیتال، اولویت سرمایه‌گذاری تا سال 2020 است

علی سالک، مدیر آکادمی دیجیتال بهار، درباره اهمیت بازاریابی دیجیتال در عصر حاضر گفت: «در حال حاضر بسیاری از مردم پاسخ نیازمندی‌های خود را در اینترنت و فضای مجازی پیدا می‌کنند. این رفع نیاز می‌تواند هم از لحاظ کسب اطلاعات و مقایسه محصولات با یکدیگر باشد و هم از طریق انجام خرید آنلاین. در نتیجه فضای دیجیتال و رسانه‌های مختلف آن، بستری نو برای رقابت شرکت‌ها در عصر دیجیتال شده است تا بتوانند بهتر و سریع‌تر از رقبا به جامعه هدف خود متصل شوند. در توصیف اهمیت بازاریابی دیجیتال می‌توان به این نکته اشاره کرد که طبق تحقیقاتی که موسسه گارتنر در سال 2014  از مدیران عامل برترین شرکت‌های جهان به عمل آورده، توانمندسازی سازمان در حوزه بازاریابی دیجیتال به عنوان اولویت اول سرمایه‌گذاری در عصر دیجیتال تا سال 2020 انتخاب شده است.»

وی با اشاره به اهداف این دوره ادامه داد: «در این دوره برترین متخصصان در حوزه‌های مختلف بازایابی دیجیتال از شرکت‌های مطرح گردهم می‌آیند و دانشجویان از این طریق فرصت شبکه‌سازی با استادان را خواهند داشت. یکی از مکانیزم‌های شبکه‌سازی این دوره از طریق اجرای تورهای آموزشی و انجام کارآموزی دانشجویان دوره در شرکت‌های دیجیتال است. شرکت در این دوره می‌تواند پلی موثر میان نیروی کار بالقوه و شرکت‌ها در حوزه دیجیتال باشد، چراکه پروتکل همکاری با شرکت‌های دیجیتال داریم. بنابراین اگر این اتفاق رخ دهد، می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین مزیت‌های درس خواندن در یک business school محقق شده است.»

سالک در خصوص تورهای آموزشی و کارآموزی برای شرکت‌کنندگان توضیح داد: «مزیت رقابتی اصلی این دوره نسبت به سایر دوره‌ها، تورهای آموزشی و کارآموزی در شرکت‌های دیجیتالی است. این کار باعث می‌شود دانشجویان بتوانند مفاهیم آموخته‌شده در کلاس را از نزدیک در فضای کسب‌وکار واقعی لمس کنند. باید بگویم که این کار برای اولین بار در ایران انجام می‌شود.»

نکته مهم شرکت در این دوره‌ها ارائه گواهینامه mini-MBA به شرکت‌کنندگان است؛ موضوعی که مدیر آکادمی دیجیتال بهار درباره آن گفت: «با این اقدام متقاضیان می‌توانند با هزینه بهینه و در زمان کمتر، در گرایش مورد علاقه خود آموزش ببینند. این گواهینامه صلاحیت فارع‌التحصیلان را در حوزه آموزش‌دیده به طور کامل ثابت می‌کند. به طور مثال نیازی نیست فردی که به طور خاص به دنبال بازاریابی دیجیتال است، به یادگیری مفاهیمی مانند منابع انسانی، مالی و غیره بپردازد. پس دوره‌های mini-MBA  برای افرادی که به دنبال یادگیری در گرایشی خاص و در زمان کمتر هستند، انتخاب بهتری نسبت به دوره‌های بلندمدت MBA است.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت آکادمی بهار به نشانی bahardigital.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی دیجیتال بهار

موسسه آموزش عالی آزاد بهار به عنوان مبتکر دوره‌های حرفه‌ای MBA و DBA در ایران با سابقه برگزاری بیش از 75 دوره MBA و 25 دوره DBA، در زمستان سال 1394 برای اولین بار در کشور از طریق تأسیس آکادمی دوره‌های دیجیتال (Bahar Digital Academy)، فعالیت خود را در بخش آموزش مدیریتی حوزه دیجیتال به کمک برترین مدیران، متخصصان و مشاوران این حوزه آغاز کرده ‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| آغاز برگزاری دوره mini-MBA از سوی آکادمی دیجیتال بهار