اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060295675046

در آکادمی دیجیتال بهار برگزار شد

اختتامیه دوره اول mini-MBA بازاریابی دیجیتال

کد: 1395060295675046

http://goo.gl/e7NS1A

، تهران , (اخبار رسمی): سری اول دوره mini-MBA بازاریابی دیجیتال با برگزاری کارگاه عملیاتی برنامه ریزی کمپین های بازاریابی دیجیتال به اتمام رسید.

اختتامیه اولین دوره mini-MBA بازاریابی دیجیتال

به گزارش روابط عمومی آکادمی دیجیتال بهار، سری اول دوره mini-MBA بازاریابی دیجیتال انتهای مرداد ماه با برگزاری کارگاه عملیاتی برنامه ریزی کمپین های بازاریابی دیجیتال به اتمام رسید.

بر پایه این گزارش، مدیریت این کارگاه بر عهده شایان شلیله مدیرعامل آژانس بازاریابی دیجیتال ANETWORK بود که در آن، دانشجویان در قالب کار گروهی و بر روی برند انتخابی در چهار فاز (تحقیق، برنامه ریزی، انتخاب کانال های تبلیغاتی و شاخص ها، برنامه محتوا) به مرور آموخته های خود در این دوره پرداختند.

با پایان یافتن سری اول دوره، هم اکنون ثبت نام سری دوم آغاز شده که در نیمه اول و دوم شهریور، کلاس های جدید شروع می شوند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت آکادمی دیجیتال بهار به نشانی www.bahardigital.ir ثبت نام در سری جدید دوره را انجام دهند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی دیجیتال بهار

موسسه آموزش عالی آزاد بهار به عنوان مبتکر دوره‌های حرفه‌ای MBA و DBA در ایران با سابقه برگزاری بیش از 75 دوره MBA و 25 دوره DBA، در زمستان سال 1394 برای اولین بار در کشور از طریق تأسیس آکادمی دوره‌های دیجیتال (Bahar Digital Academy)، فعالیت خود را در بخش آموزش مدیریتی حوزه دیجیتال به کمک برترین مدیران، متخصصان و مشاوران این حوزه آغاز کرده ‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]