اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395021255425266

سومین رویداد کارآفرینی همسو در شهر کرج برگزار می‌شود

کد: 1395021255425266

http://j.mp/24eM9tl

، کرج , (اخبار رسمی): سومین رویداد کارآفرینی همسو با حضور جمع بزرگی از علاقه‌مندان به استارتاپ و کارآفرینی، در روز دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه امسال در شهر کرج برگزار می شود.

سومین رویداد کارآفرینی همسو

به گزارش روابط عمومی همسو، این رویداد کارآفرینی سالی 4 بار جامعه استارتاپی کرج را دور هم جمع کرده و تلاش می‌کند بستر مناسبی برای توسعه ارتباطات محسوب شود. در همین راستا، مجید کثیری، بنیانگذار استارتاپ اخبار رسمی، حمیدرضا احمدی، بنیانگذار استارتاپ ایوند  و مصطفی امیری، بنیانگذار استارتاپ زرین پال، به‌عنوان مهمان‌های پنل گفتگوی سومین رویداد کارآفرینی همسو حضور پیدا کرده که در پاسخ به سوالات حمید توکلی، به بیان تجربیات خود در حوزه کارآفرینی می‌پردازند. مهدی رحمانی، بنیانگذار استارتاپ 1car و فعال استارتاپی نیز در بخش دیگری از رویداد همسو، تازه‌ترین اخبار استارتاپی ایران و جهان را بازگو می‌کند.

گفتنی است، در سال 94 بیش از 50 رویداد کارآفرینی در شهر کرج برگزار شد که از رویدادهایی نظیر همفکر، همسو، استارتاپ ویکند و هکاتون می‌توان نام برد. برگزاری اینگونه رویدادها ضمن انتقال تجربه و ایجاد انگیزش به شبکه‌سازی و توسعه ارتباطات کمک کرده و به مرور زمان فضای کرج را برای حضور شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری خطرپذیر آماده می‌کند.

باشگاه میلاد شهرداری، واقع در جهانشهر کرج با حمایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در اختیار برگزارکنندگان همسو قرار گرفته است. این مرکز پژوهش با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و نوآوری بین جوانان برای سومین‌بار متوالی از برگزاری همسو حمایت می کند. همچنین ساعت آغازین و ساعت پایانی این رویداد، برای شبکه سازی و آشنایی با سایر شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است. 

علاقه‌مندان برای  کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام در این رویداد می‌توانند به وبسایت همسو به آدرس http://hamsoo.biz مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همسو

علاقمندان به کارآفرینی در شهر کرج سالی یک بار با هدف توسعه ارتباطات، انتقال تجربه، شبکه سازی و بهره بردن از تجربیات مهمان های کارآفرین همسو دور هم جمع می شوند. کلیدی ترین فعالان استارتاپی شهر؛ کارآفرین ها، ایده پردازها، سرمایه گذارها، مسئولین شهری و استانی و سایر علاقمندان هر سال در "جشن استارتاپی همسو" شرکت می کنند. بازتاب همسو در خبرگزاری ها و سایت های خبری: hamfekr-karaj.ir/hamsoo-news

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| برگزاری سومین رویداد کارآفرینی همسو در شهر کرج