اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990530450645266

سومین کارگاه آشنایی با شغل نامولوژیست به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

کد: 13990530450645266

https://bit.ly/3linQ9c

، کرج , (اخبار رسمی): فعالان برندینگ در کشور می‌توانند با تمرکز بر دانش نامولوژی، خودشان را برای تبدیل شدن به یک نامولوژیست حرفه‌ای آماده کرده و به نیاز روزافزون بازار نامولوژی ایران پاسخ دهند.

احتمالا شما یک یا چند طراح لوگو را از نزدیک شناخته و اگر به طراحی لوگو نیاز داشته باشید، به راحتی موضوع را با آن‌ها در میان می‌گذارید. در غیر این‌صورت "طراح لوگو" را در گوگل یا اینستاگرام سرچ کرده و به گستره‌ی وسیعی از طراحان لوگو دسترسی پیدا می‌کنید. اما اگر برای شروع یک فعالیت جدید به انتخاب نام نیاز داشته باشید، می‌توانید در اطراف خود یک نامولوژیست پیدا کنید؟ قاعدتا پاسخ شما منفی است. متاسفانه حتی گوگل و اینستاگرام هم پاسخگوی نیاز شما نیستند.

دانش نامولوژی روز به روز در حال گسترش بوده و نیاز به نامولوژیست در ایران در چند سال اخیر به صورت جدی افزایش یافته است اما در مقابل فعالان بازاریابی و برندینگ به میزان کافی به این حوزه توجه نداشته و به صورت تخصصی روی نام برند تمرکز نمی‌کنند.

حمید توکلی که از سال 1391 به عنوان نامولوژیست شروع به کار کرده است، در کارگاهی آنلاین شما را با مزایا و چالش‌های شغل نامولوژیست آشنا خواهد کرد تا با این حرفه بیشتر آشنا شده و در صورت تمایل برای نامولوژیست شدن برنامه‌ریزی نمایید.

برای شرکت در سومین وبینار آشنایی با شغل نامولوژیست، به ای‌سمینار مراجعه فرمایید:

https://eseminar.tv/wb13138

سومین کارگاه آشنایی با شغل نامولوژیست به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همسو

علاقمندان به کارآفرینی در شهر کرج سالی یک بار با هدف توسعه ارتباطات، انتقال تجربه، شبکه سازی و بهره بردن از تجربیات مهمان های کارآفرین همسو دور هم جمع می شوند. کلیدی ترین فعالان استارتاپی شهر؛ کارآفرین ها، ایده پردازها، سرمایه گذارها، مسئولین شهری و استانی و سایر علاقمندان هر سال در "جشن استارتاپی همسو" شرکت می کنند. بازتاب همسو در خبرگزاری ها و سایت های خبری: hamfekr-karaj.ir/hamsoo-news

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]