اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961203283825266

خالق آیس پک و بنیانگذاران بی‌دینگ و کشمون سه مهمان کارآفرین همسو هستند

هفتمین جشن کارآفرینی همسو همزمان با نمایشگاه استارتاپی در کرج برگزار می‌شود

کد: 13961203283825266

https://goo.gl/qai7dW

، کرج , (اخبار رسمی): هفتمین جشن کارآفرینی همسو، در دهمین روز اسفند 96 با حضور بابک بختیاری، بنیانگذار آیس پک، نشاط کریوند، بنیانگذار بی‌دینگ و محمد قائم پناه، بنیانگذار کشمون در منطقه زیبای جهانشهر کرج برگزار می‌شود.

هفتمین جشن کارآفرینی همسو همزمان با نمایشگاه استارتاپی در کرج برگزار میگردد
پوستر هفتمین جشن کارآفرینی همسو

کشمون و بی‌دینگ اخیرا در کارزار، بزرگترین رقابت استارتاپی کشور شرکت کردند و از میان 800 استارتاپ به ترتیب مقام اول در بخش‌های Seed Stage و Early Stage را کسب کرده‌اند

گفتی است کشمون و بی‌دینگ اخیرا در کارزار، بزرگترین رقابت استارتاپی کشور شرکت کرده و از میان  800 استارتاپ به ترتیب مقام اول در بخش‌های Seed Stage و Early Stage را کسب کرده‌اند.

همسو به همت جمعی از جوانان کرجی و با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، شورای شهر کرج، اداره کل ICT البرز، مرکز توانمندسازی و تسهیل‌‌گری کسب و کارهای نوپا، استانداری البرز، بنیاد نخبگان البرز، پارک علم و فناوری البرز و خانه استارتاپ کرج هر ساله با حضور جمع بزرگی از فعالان استارتاپی، کارآفرینها، سرمایهگذاران، ایدهپردازان و مسئولان ارشد شهری و استانی برگزار میشود.

شرکت‌کنندگان در رویداد کارآفرینی همسو علاوه بر بهره بردن از تجربه‌های مهمان‌های کارآفرین رویداد و استفاده از فرصت توسعه ارتباطات، از نمایشگاه استارتاپی که در ساعات آغازین و پایانی رویداد برگزار می‌شود نیز بازدید می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشن کارآفرینی همسو به ایوند مراجعه فرمایید: evand.com/hamsoo

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همسو

علاقمندان به کارآفرینی در شهر کرج سالی یک بار با هدف توسعه ارتباطات، انتقال تجربه، شبکه سازی و بهره بردن از تجربیات مهمان های کارآفرین همسو دور هم جمع می شوند. کلیدی ترین فعالان استارتاپی شهر؛ کارآفرین ها، ایده پردازها، سرمایه گذارها، مسئولین شهری و استانی و سایر علاقمندان هر سال در "جشن استارتاپی همسو" شرکت می کنند. بازتاب همسو در خبرگزاری ها و سایت های خبری: hamfekr-karaj.ir/hamsoo-news

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]