اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395022355875195

شبکه های اجتماعی یک ابزار تجاری

چگونه در شبکه‌های مجازی پول بسازیم

کد: 1395022355875195

http://j.mp/1UHvFzs

، بناب , (اخبار رسمی): سیاوش ساعدرحیم، مؤسس و مدیر وب‌سایت علمی پدیا، کتاب "پول سازهای مجازی" را در زمینه شبکه های اجتماعی به رشته تحریر در آورده است. حال از زبان نویسنده این کتاب علاوه بر معرفی محتوای کتاب و هدف از نگارش آن مورد بررسی قرار گرفته است.

چگونه در شبکه‌های مجازی پول بسازیم؟

شبکه‌های اجتماعی کار را تا جایی پیش بردند که نه‌تنها به‌عنوان یک ابزار ارتباطی یا تفریحی، بلکه به‌عنوان یک ابزار تجاری نیز مورداستفاده قرارگرفته و به‌عنوان یکی از راه‌های سریع و مؤثر در تبلیغات و بازاریابی قد علم کردند

ظهور شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر یکی از نقاط عطف در دنیای دیجیتال و ارتباطات آنلاین به حساب می‌آید. جایی که انحصار حضور پیام‌رسان‌هایی مانند یاهو مسنجر و گوگل تاک بسیار ساده‌تر ازآنچه به نظر می‌رسید شکسته شد و پیام‌رسان‌های نوپا با قدرتی فراتر از انتظار پا به عرصه رقابت گذاشتند. جایی که حضور در شبکه‌های اجتماعی و ارتباط آنلاین با دنیای اطراف و جامعه‌ای هرچند مجازی، بسیار پررنگ‌ تر از تمام دوران تمدن بشری به چشم می‌آمد.

شبکه‌های اجتماعی کار را تا جایی پیش بردند که نه‌ تنها به‌ عنوان یک ابزار ارتباطی یا تفریحی، بلکه درقالب یک ابزار تجاری نیز مورداستفاده قرارگرفته و به‌ عنوان یکی از راه‌ های سریع و مؤثر در تبلیغات و بازاریابی قد علم کردند و به یکی از ارکان اصلی شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌ها در بازاریابی، تبلیغ و فروش محصولات و خدماتشان مبدل شد و همین عوامل باعث شد تا بسیاری از دست‌اندرکاران این مباحث درصدد شناخت و استفاده از این ابزار مفید برای گسترش حوزه تجارت خود در دنیای آنلاین برآیند.

سیاوش ساعد رحیم  درخصوص کتاب "پول سازهای مجازی" می گوید: این  کتاب در زمینه سوشیال مارکتینگ یا همان بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی است که در اسفندماه 94 به چاپ رسید. در این کتاب سعی شده است به مباحثی مانند اهمیت بازاریابی اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، راه‌های ورود و موفقیت در این شبکه‌ها و حتی مواردی که باعث شکست در آن‌ها می‌شود، پرداخته شود. 

وی با اشاره به فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی و امکان نصب این نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها بر روی  تلفن همراه، تبلت و... به تحقق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در زمینه فراگیر شدن شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

ساعد رحیم در این زمینه ادامه می دهد: طبق بررسی‌هایی که در سال‌های گذشته انجام‌شده بود، محققان به این نتیجه رسیده بودند که در سال 2015 تعداد ابزار همراه متصل به اینترنت از تعداد کامپیوترهای متصل به اینترنت پیشی می‌گیرد و بسیار جالب است که حالا همین اتفاق افتاده و این یعنی رشد شبکه‌های اجتماعی در سایه  گسترش استفاده از ابزار همراه."

وی شبکه‌های اجتماعی را برنامه‌هایی می‌داند که با امکان نصب آسان و قابلیت‌هایی مانند نوتیفیکیشن، امکان برقراری ارتباط سریع و ساده با مشتریان و مخاطبان را فراهم می‌کنند. و این به معنای ایجاد فرصت مناسب برای برقرای ارتباط و ارائه خدمات و محصولات به کسانی است که مخاطبان هدف محسوب می‌شوند.

 علاقه‌مندان می‌توانند  کتاب "پول سازهای مجازی" را با مراجعه به وب‌سایت  www.ELMIPEDIA.com  به صورت نسخه الکترونیک دریافت کنند  یا به صورت چاپی سفارش دهند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهندس وردپرس

مهندس وردپرس در سال 1393 و با نام علمی پدیا شروع به کار کرد. آموزش طراحی صفحات وب، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی سایت از جمله شاخه های فعالیت مهندس وردپرس می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]