اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190496573

مهندس وردپرس برگزار می کند

دوره رایگان آموزش کدهای HTML

کد: 13950906190496573

https://goo.gl/TGDE0A

، بناب , (اخبار رسمی): وب‌سایت مهندس وردپرس در راستای به اشتراک گذاری اطلاعات و توسعه ی دانش طراحی وب اقدام به برگزاری دوره ی رایگان آموزش کدهای HTML کرده که این دوره رایگان در 10 جلسه و به‌صورت آنلاین برگزار شده و مباحث مختلف کدهای HTML در آن بررسی می شود.

دوره رایگان آموزش کدهای HTML

کدهای HTML، اساس و بنیان وب هستند. به همان نسبت، این زبان می تواند نقش پله های ترقی را برای شما ایفا کند. پله هایی که شما را به سمت یادگیری زبان های برنامه نویسی دیگر سوق می دهند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت مهندس وردپرس، زبان HTML یا HyperText Markup Language ، زبان گفت و گو با مرورگر است و به مرورگر شما می فهماند که هر بخش وب‌سایت چه ماهیتی دارد.
شما با HTML می توانید تیتر ها، پاراگراف، عکس، لینک و … را تعریف کنید بنابراین مرورگر شما تشخیص می دهد که ساختار یک صفحه وب که قرار است به شما نمایش داده شود چیست.
کدنویسی و دانستن HTML مختص برنامه نویسان و طراحان وب نیست و شما در هر جایگاه شغلی که باشید می توانید از این مهارت خود برای بهبود و پیشبرد کار خود استفاده کنید.
اما شاید هنوز خیلی برای شما هضم نشده باشد که دانستن کدنویسی این زبان چه کمکی می تواند به شما بکند. در این مطلب به چند نکته اشاره می کنیم که علاوه بر اینکه متوجه اهمیت آن می شوید، حتی ممکن است طرح و فکرهای جدیدی به ذهن شما خطور کند که مسیر زندگی تان را تغییر دهد.

یشتر درآمد کسب کنید

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم، HTML، اساس و بنیان وب هستند، به همان نسبت، این زبان می توانند نقش پله های ترقی را برای شما ایفا کنند. پله هایی که شما را به سمت یادگیری زبان های برنامه نویسی دیگر سوق می دهند و می توانید با ترکیب دانش خود با زبان های برنامه نویسی دیگر همچون JavaScript ، Ruby و PHP و استفاده از فریم ورک هایی همچون Bootstrap، به سمت حرفه ای شدن پیش بروید.

برای ثبت نام این دوره می توانید به لینک  مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهندس وردپرس

مهندس وردپرس در سال 1393 و با نام علمی پدیا شروع به کار کرد. آموزش طراحی صفحات وب، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی سایت از جمله شاخه های فعالیت مهندس وردپرس می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]