اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032056905355

با سرمایه‌گذاری بانک سامان انجام شد

اشتغال بیش از 300 کارگر در مجتمع فولاد عجب‌شیر

کد: 1395032056905355

https://goo.gl/jPKTXM

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سامان با سرمایه گذاری درمجتمع فولاد عجب شیر این واحد تولبدی را پس از یک سال تعطیلی احیا کرد و کارگران آ ن رابه کار بازگرداند.

با سرمایه‌گذاری بانک سامان انجام شد

مجتمع فولاد عجب‌شیر سال گذشته به علت نبود نقدینگی و تامین نشدن سرمایه در گردش تعطیل شده بود که با راه اندازی مجدد و حمایت کامل بانک سامان احیاء شد و در چرخه تولید قرار گرفت.

خط تولید مجتمع فولاد عجب‌شیر پس از ماه‌ها تعطیلی، با حمایت کامل بانک سامان فعالیت خود را دوباره آغاز کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، داریوش بزرگی مدیرعامل شرکت گسترش خدمات آتیه‌اندیشان سپهر شرق گفت: مجتمع فولاد عجب‌شیر سال گذشته به علت نبود نقدینگی و تامین نشدن سرمایه در گردش تعطیل شده بود که با راه اندازی مجدد و حمایت کامل بانک سامان احیاء شد و در چرخه تولید قرار گرفت.

وی با تاکید بر افزایش ظرفیت تولید مجتمع فولاد عجب‌شیر افزود: با فعالیت مجدد این کارخانه، بیش از 300 کارگر به چرخه تولید و کار بازگشتند و تلاش است که این کارخانه به ظرفیت اسمی تولید یک‌ هزار تن شمش فولادی در روز برسد.

بر اساس این گزارش و در مراسم آغاز به ‌کار دوباره این کارخانه حجت‌الاسلام شربیانی امام جمعه شهرستان عجب‌شیر نیز در سخنانی گفت: امام جمعه شهرستان عجب‌شیر با تاکید بر اجرای سیاست های اشتغالزایی اعلام کرد: امروز سرمایه‌گذارانی که در عرصه اشتغال و صنعت حضور دارند، ضمن اینکه موجب رونق اقتصاد کشور می‌شوند، نقش زیادی در اشتغال‌زایی ایفا می‌کنند.

 حجت‌الاسلام شربیانی اضافه کرد:امروزه بزرگترین آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به‌دلیل بیکاری است که توسعه سرمایه‌گذاری موجب توسعه اشتغال شده و از بروز این آسیب‌ها جلوگیری می ‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه