اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154735355

بانک سامان ارائه می دهد:

خدمات ارزی ویژه به سرمایه‌گذاران خارجی

کد: 13950718154735355

https://goo.gl/LIMvOm

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سامان درجهت سهولت ورود و فعالیت سرمایه‌گذاران خارجی در کشورمان خدمات ویژه برای دریافت و ارسال حواله‌های ارزی ارایه می‌کند.

بانک سامان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مدیریت بین‌الملل این بانک اعلام کرد: در ادامه روند توسعه خدمات ارزی بانک، تمام افراد مقیم خارج از کشور که متقاضی سرمایه‌گذاری در ایران هستند، پس از دریافت مجوز از سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران می‌توانند نسبت به ارسال حواله نقدی اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، نقل‌وانتقال ارزی مطابق با قوانین کشورمان از طریق هریک از بانک‌های خارجی طرف قرارداد با بانک سامان و به انواع ارزهای معتبر انجام می شود.

این گزارش می‌افزاید: ارز واریزی سرمایه‌گذاران خارجی به‌صورت سپرده کوتاه‌مدت در بانک سامان نگهداری و مشمول سود قانونی خواهد شد.

این گزارش حاکی است، بانک سامان هم‌اکنون با 330 بانک در 70 کشور جهان از جمله بلژیک، هندوستان، ژاپن، آلمان، ایتالیا، سوئیس، ترکیه، اسپانیا، فرانسه، جمهوری چک و چین روابط کارگزاری دارد که با بهره‌گیری از این شبکه گسترده امکان ارسال حوالجات نقدی، صدور ضمانت‌های ارزی، گشایش اعتبار اسنادی و انجام بروات اسنادی فراهم است.

تجار و بازرگانان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با شماره تلفن 23095501-021 تماس گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه