اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714150975355

نیک شارژ خدمت جدید بانک سامان ارائه شد

شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری

کد: 13950714150975355

https://goo.gl/s4f5wn

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سامان در جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، به ازای هربار خرید شارژ مستقیم، 500 ریال به حساب خیریه دهش‌پور واریز می‌کند.

سیم کارت

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سامان بر اساس توافق انجام شده با موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، در ازای هر بار خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن‌همراه از خودپردازها و فروشگاه اینترنتی بانک سامان، مبلغ 500ریال به‌عنوان کمک هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان، به حساب خیریه دهش‌پور واریز می‌شود.

در خدمت فروش شارژ مستقیم، تمام دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند فقط با وارد کردن شماره تلفن، سیم‌کارت موردنظر را به‌صورت مستقیم شارژکنند و نیازی به واردکردن رمز 16 رقمی شارژ نیست.

این گزارش حاکی است، دارندگان سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند با مراجعه به خودپردازها و فروشگاه اینترنتی بانک سامان، منوی خرید شارژ و انتخاب گزینه شارژ مستقیم، با وارد کردن شماره 11 رقمی تلفن‌همراه و مبلغ موردنظر، شارژ دلخواه را خریداری کنند.

این گزارش می‌افزاید، مبلغ اختصاص یافته به خیریه توسط بانک سامان تامین می‌شود و از این بابت هزینه اضافه‌ای از مشتریان دریافت نخواهد شد و خریداران شارژ فقط با هربار خرید شارژ، بانک سامان و موسسه خیریه بهنام دهش‌پور را در این کار خیر همراهی می‌کنند.

علاقمندان می‌توانندجهت کسب اطلاع بیشتر از این خدمت و سایر خدمات ‌بانک سامان، با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه