اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136145355

توسط قائم‌ مقام مدیرعامل بانک سامان

زنگ مهر به صدا درآمد

کد: 13950704136145355

https://goo.gl/8v4YXo

، تهران , (اخبار رسمی): قائم‌ مقام مدیرعامل بانک سامان زنگ آغاز سال تحصیلی 1396 – 1395 را در دبیرستانی که خود در آن تحصیل کرده بود به صدا درآورد.

مدرسه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سامان در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبیرستان محمدی قهاری منطقه 5 تهران، رضا آقابابایی قائم‌مقام مدیرعامل بانک که 22 سال پیش از آنجا فارغ‌التحصیل شده بود حضور یافت و ضمن نواختن زنگ مدرسه، دقایقی در جمع معلمان و دانش‌آموزان این دبیرستان به بیان خاطرات خود از ایام تحصیل پرداخت.

آقابابایی با بیان اینکه دبیران این مدرسه نقش به‌سزایی در موفقیت‌های تحصیلی وی داشته‌اند تصریح کرد: هرچه در زندگی‌ام به‌دست آورده‌ام مرهون زحمات معلم‌های دوران تحصیلم است که به من تلاش کردن را آموختند و تا ابد مدیون آن‌ها هستم.

وی افزود: همواره آرزو داشتم بتوانم در مدرسه محل تحصیل خود حضور یابم و خوشحالم که امسال توانستم به این مهم دست یابم.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان در پایان برای دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه و کشور در سال تحصیلی جدید آرزوی موفقیت کرد و هدایایی به رسم یادبود به معلمان اهدا کرد.

همچنین اصل مدرک دیپلم آقابابایی ازسوی مدیریت این دبیرستان تقدیم وی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش