اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032256945327

ونزیانا وارد ایران شد

قصر شیشه ای قرن 14 ایتالیا در میدان اقدسیه

کد: 1395032256945327

http://j.mp/1U63Fv5

، تهران , (اخبار رسمی): پس از اجرایی شدن برجام شرکت های خارجی و بین المللی بسیاری برای ازسرگیری یا توسعه همکاری ها وارد ایران شده اند که درمیان آنها شرکت های ایتالیایی پرتعدادتر ظاهرشده اند. ARTE VENEZIANA نام یکی ازبرندهای بین المللی دکوراسیون از ایتالیاست که به تازگی برای عرضه محصولات خود وارد تهران شده است.

قصر شیشه ای قرن 14 ایتالیا در میدان اقدسیه

آنها بزرگترین طراحان مد و دکوراسیون داخلی ایتالیا را به کار گرفته‌اند. آلبرتو پینتو تنها یکی از آنهاست که با استفاده از طراحی، مواد اولیه و تکنولوژی توانسته است چیدمان این برند را به قصرهای شیشه‌ای تبدیل کند

  ARTE VENEZIANA   نام یکی ازبرندهای بین المللی دکوراسیون از ایتالیاست که به تازگی برای عرضه محصولات خود وارد تهران شده است. یکی ازویژگی های این برند استفاده از شیشه های طریف و سفارشی درتمام سطوح دکوراسیون است. لوسترهای بزرگ با گل‌های شیشه‌ای ظریف و فرم‌هایی شبیه بال فرشتگان، کمدها و کنسول‌های شیشه‌ای که بدنه‌ای سرشار از تزیینات و ریزه‌کاری‌های چشم‌نواز دارند و امواج نور را هزاران بار می‌شکنند و شکوه اشرافی یک قصر کوچک را مجسم می‌کنند. این تزیینات چشم‌نواز شیشه‌ای حتی روی درها و کناره‌های مبلمان تکرار می‌شود و یک فضای مجلل را می‌سازند. 

 

نیکولا زانین NICOLA ZANIN مدیرعامل برند ARTE VENEZIANA نوه یک هنرمند شیشه‌گر است. او به حضور سه نسل از خانواده زانین در این صنعت اشاره می‌کند و در این زمینه می‌گوید: پدربزرگش از یک مغازه کوچک شروع کرده است. مغازه‌ای که به خاطر کالاهای شیشه‌ای و چشم‌نوازش زبان زد خاص و عام بود و پس از پدربزرگ در سال 1970، پسرش یعنی پدر نیکولا کار او را توسعه می‌دهد و طراحی‌های هنری پدربزرگ را به مبلمان تسری می‌دهد. پدر، طراحی‌های هنری قرن 14 و 19 ایتالیا را با هنر روز تلفیق می‌کند و به تدریج تبدیل به یک برند می‌شود و در سال 1990 نیکولا و برادرش مدیریت برند خانوادگی‌شان را به دست می‌گیرند و از ساخت اشیای شیشه‌ای به طراحی دکوراسیون داخلی می‌رسند.

 

آنها بزرگترین طراحان مد و دکوراسیون داخلی ایتالیا را به کار گرفته‌اند. آلبرتو پینتو تنها یکی از آنهاست که با استفاده از طراحی، مواد اولیه و تکنولوژی توانسته است چیدمان این برند را به قصرهای شیشه‌ای تبدیل کند که در عین مدرن بودن یادآور تاریخ و هنر باشکوه ایتالیاست. حالا آنها طراحی و ساخت دکوراسیون هتل میامی آمریکا و هتل بزرگ لندن در انگلیس را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. نیکولا می‌گوید از کالای پیش ساخته در طراحی دکور استفاده نمی‌کنند؛ بلکه ابتدا فضا را بررسی می‌کنند و بر اساس ویژگی‌های فضا برای آن سفارش ساخت و تولید دکور می‌دهند و این ویژگی است که آنها را از بقیه متمایز می‌کند. او با اشاره به اینکه تمام قطعات شیشه‌های به کار رفته در دکورها دست ساز است، تاکید می‌کند که برای حضور در بازار کشورهای مختلف و از جمله ایران می‌توانیم به سفارش مشتری هنر تاریخی زادگاه آنها را وارد طراحی دکوراسیون کنیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل