اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032256995327

ایرانی‌ها دردکوراسیون با مردمان سرزمین مد حس مشترک دارند

«توری» ایتالیا میهمان پایتخت ایران

کد: 1395032256995327

https://goo.gl/KSPGUB

، تهران , (اخبار رسمی): دکوراسیون برند TURRI ایتالیا به عنوان یکی از مشهورترین برندهای جهانی این روزها میهمان تهران پایتخت ایران شده است. در چیدمانی که این برند در ساختمان بام و افق پارس پایتخت طراحی کرده است، مد روز را به خوبی می توان دید.

«توری» ایتالیا میهمان پایتخت ایران

کار کردن با عرب‌ها کمی دشوار است زیرا آنها سلیقه خاص و دید ویژه‌ای به زیبایی دارند، اما ایرانی‌ها درک بالایی از هنر دارند و به دلیل تمدن تاریخی و هنر کهن راحت‌ تر با سرزمین مد و فشن به تفاهم می‌رسند.

 توری نام خانوادگی مؤسسان این برند 100 ساله است. مدیرعامل فعلی این برند می‌گوید که کارشان را با مبلمان کلاسیک شروع کرده و توسعه داده‌اند و در حال حاضر یکی از مشهورترین و بزرگترین برندهای لاکچری دکوراسیون در سطح جهان هستند. «توری» بر نظارت شدیدشان روی کیفیت موادی که به کار می برند تاکید می‌کند و می‌گوید: پولیش‌ها و براق‌کننده‌هایی که روی سطوح دکوراسیون این برند استفاده می‌شود در حال حاضر در تمام ایتالیا بی‌نظیر و بدون مشابه است.

او به چرم‌های یک تکه و دست‌دوز در سطح دکوراسیون‌ این برند اشاره می‌کند و می افزاید: مواد و مصالح به کار رفته می‌تواند تا سال‌های طولانی دکوراسیون توری را باکیفیت و زیبا نگه دارد. به اعتقاد او حضور در بازار ایران نشانه خوبی است، زیرا مشتریان ایرانی روحیه هنری و سلیقه زیباشناسی بالایی دارند و  از این نظر به ایتالیایی‌ها بسیار نزدیک‌ند. توری با اشاره به حضور در بازارهای خاورمیانه تاکید می‌کند: کار کردن با عرب‌ها کمی دشوار است زیرا آنها سلیقه خاص و دید ویژه‌ای به زیبایی دارند، اما ایرانی‌ها درک بالایی از هنر دارند و به دلیل تمدن تاریخی و هنر کهن راحت‌ تر با سرزمین مد و فشن به تفاهم می‌رسند. توری درباره شعار این برند نیز می‌گوید ما تلاش می‌کنیم زندگی رویایی را برای مشتریان‌ خود، تجسم واقعی ببخشیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل