اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032557135327

مدیرفروش برند دکوراسیون هنگه ایتالیا عنوان کرد

تبدیل طبیعت به هنر معاصر

کد: 1395032557135327

http://j.mp/1VWtpJB

، تهران , (اخبار رسمی): پس از امریکا و اروپا، ایران جدیدترین بازار برند ایتالیایی هنگه است که درزمینه دکوراسیون یکی از شرکت های شناخته شده دربازار جهانی محسوب می شود.

تبدیل طبیعت به هنر معاصر

سبک این برند بیشتر مورد علاقه امریکایی هاست. اما با این حال آنها شعبه‌هایی در سراسر اروپا، کانادا، مکزیک، ایالات متحده آمریکا، امارات، مالزی، هنگ کنگ، انگلیس، ترکیه و حالا ایران دارند.

«هنگه» یکی از برندهای بین المللی از ایتالیاست که پس از اجرایی شدن برجام و رفع محدودیت های تحریم به ایران آمده است. طی ماه های اخیر بازار دکوراسیون ایران یکی از بخش هایی است که بسیاری از شرکت های بین المللی را به خود جذب کرده و هم اکنون چند برند ایتالیایی فعالیت خود را درایران آغاز کرده اند.

 

گرم و صمیمی در عین زیبایی چشم‌ نواز و هنرمندانه؛ این اولین توصیفی است که از دکوراسیون HENGE به ذهن می‌رسد. EMILIO DINI CIACCI مدیرفروش برند HENGE می‌گوید: ما دنیای معاصر با تمام زیبایی‌هایش را به خانه‌ها می‌بریم. از هر موادی که فکرش را کنید مانند سنگ، چوب، شیشه، چرم، پارچه  و فلز برنج زیباترین فرم‌های هنر معاصر را می‌سازیم و در چیدمان خانه های معاصر قرار می‌دهیم. او اضافه می کند: سبک این برند بیشتر مورد علاقه امریکایی هاست. اما با این حال آنها شعبه‌هایی در سراسر اروپا، کانادا، مکزیک، ایالات متحده آمریکا، امارات، مالزی، هنگ کنگ، انگلیس، ترکیه و حالا ایران دارند.

 

HENGE از سال 2007 میلادی شروع به کار کرده و شاید همین قدمت کم باعث شده است که به هنر روز گرایش بیشتری داشته باشد. این برند در سال 2011 با پیوستن بزرگترین طراحان مد ایتالیا به مجموعه کاری‌شان، جهش بزرگی را تجربه کرده و به سرعت سرشناس شده است طوری که حالا مقلدهای بسیاری تلاش می‌کنند ایده آنها را کپی کنند اما HENGE به خاطر تولیدات باکیفیت، از ناحیه مقلدها احساس خطر نمی‌کند و مشتریانش را حفظ کرده است.

 

امیلیو مدیرفروش این برند می گوید: ما هیچ سختگیری برای خرید مشتریان‌مان نداریم. آنها می‌توانند تنها یک تکه از دکوراسیون‌شان را از ما بخرند. مثلا تنها یک صندلی. اما اگر سایر وسایل‌شان قابلیت تطبیق با هنر معاصر و دکور را داشته باشد ما به سادگی می‌پذیریم که دکوراسیون زیبایی برایشان بچینیم. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل