اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032457055373

ثبت نام سیزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران آغاز شد

کد: 1395032457055373

http://j.mp/1UMRGwl

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن مدیریت کیفیت ایران مجری برگزاری جایزه ملی کیفیت ایران با متولی گری سازمان ملی استاندارد ایران سیزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران را در سه سطح گواهی اهتمام به کیفیت ، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و تندیس برگزار کرده است.

لوگوی جایزه ملی کیفیت ایران

به‌ عنوان یک اصل پذیرفته شده، کیفیت فراگیر محصول، زمینه‌ساز جلب رضایت مشتریان و عامل پایه در حصول رضایت سایر ذی‌نفعان یک سازمان برای رقابت‌پذیری و دستیابی به موفقیت پایدار و اساسا در زمره مسائل زیربنایی کشور است

انجمن مدیریت کیفیت ایران مجری برگزاری جایزه ملی کیفیت ایران با متولی گری سازمان ملی استاندارد ایران همانند سنوات گذشته اقدام به برگزاری “سیزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران” بر اساس مدل ارزیابی INQA در سه سطح گواهی اهتمام به کیفیت ، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و تندیس نموده است.

به‌ عنوان یک اصل پذیرفته شده، کیفیت فراگیر محصول، زمینه‌ساز جلب رضایت مشتریان و عامل پایه در حصول رضایت سایر ذی‌نفعان یک سازمان برای رقابت‌پذیری و دستیابی به موفقیت پایدار و اساسا در زمره مسائل زیربنایی کشور است. بنابراین در دنیای رقابتی امروز باید خود را با سازوکارهای رقابت‌پذیری در حال و آینده تجهیز کنیم و اصول نوین مدیریت و قواعد حضور در بازارهای جهانی را بیاموزیم و به اجرا درآوریم. مهم‌ترین این اصول رعایت کیفیت در تمام ابعاد آن، اجرا و استقرار ابزارها و سیستم‌های مدیریت کیفیت، الگوبرداری و استفاده از روش‌های سنجش و اندازه‌گیری معیارهای موفقیت است.
جایزه ملی کیفیت ایران در وقع ابزاری است برای اندازه‌گیری این معیارها و در کنار آن وسیله‌ای برای ایجاد رقابت سالم و علمی میان سازمان‌ها اعم از دولتی و خصوصی، تولیدی و خدماتی و نمادی است برای ارج نهادن به زحمات مدیران، کارشناسان و محققان و کارکنانی که به کیفیت بها داده و با خلاقیت و نوآوری در تولید محصول یا ارائه خدمات ناب به‌ عنوان فلسفه وجودی سازمان‌ها، به‌ دنبال تامین انتظارات مشتریان و کسب رضایت آنها هستند.

نظر به اینکه حضور در این جایزه علمی باعث انتقال دانش خود ارزیابی سازمانی و شناخت نقاط قوت و قابل بهبود و تعریف و اجرا پروژه های بهبود برای واحد متقاضی است . از تمام واحدهای صنعتی ، تولیدی ، فولاد ، غذایی و دارویی ، ارتباطات ،پتروشیمی و … دعوت می شود تا در فرایند سیزدهمین دوره فرایند ارزیابی عملکرد کیفیت ایرانwww.inqa.org مشارکت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مدیریت کیفیت ایران

با توجه به حساسیت امر و لزوم شکل‌گیری نهادی که با هویت حقوقی عهده‌د‌ار نهادینه سازی موضوع کیفیت باشد، انجمن مدیریت کیفیت ایران در سال 1376 بعنوان یک تشکل حرفه‌ای غیرانتفاعی بصورت کاملا مستقل با هدف ارتقاء و گسترش دانش و فرهنگ مدیریت کیفیت و نهادینه نمودن روش های تحقق فرهنگ مدیریت کیفیت در صنعت و خدمات در اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن ایران به ثبت قانونی رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]