اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032457065375

وکلای پایه یک، مشکلات حقوقی ثبتی را آنلاین پاسخ می‌دهند

آنلاین مشاوره حقوقی بگیرید

کد: 1395032457065375

http://j.mp/1Ovg6yl

، تهران , (اخبار رسمی): با ارسال سوال و چالش های حقوقی ثبتی خود به صورت بر خط ،پاسخ مشکلاتتان را به صورت آنلاین و 24 ساعته از وکلای پایه یک دریافت کنید.

رایگان مشاوره حقوقی بگیرید

با رشد فضای اینترنتی در کشور و اقبال عمومی به استفاده از فضای مجازی، در بخش حقوقی کشور هم باید تغییرات جدی رخ دهد که در این حوزه اقداماتی در سال های اخیر در حال انجام بوده است.

با توسعه فن آوری و رشد کسب وکارهای اینترنتی، یکی از بزرگترین نیازهای ایجاد شده در فضای اینترنتی، دریافت مشاوره حقوقی آنلاین درفضای مجازی است که این روزها در حال رشد است.
یکی از اقدامات این حوزه، راه اندازی بخش مشاوره حقوقی در وب سایت هاست که برای پاسخگویی به سوالات متداول و روزانه کاربران و موکلین دنبال می شود و کیفیت خدمات دهی قضایی به بخش های اقتصادی و اجتماعی را بالا برده است.
در این خصوص، کلیه کاربران اینترنتی در ایران و جهان می توانند با زبان فارسی از مشاوره آنلاین در این حوزه استفاده کنند؛ چرا که مشاوره گرفتن در قشرهای مختلف جامعه در حوزه خدمات ثبتی و همچنین نیازهای حقوقی عمومی دربخش کارگری و کارمندی و درحوزه مسائل حقوقی زوجین، مالک و مستاجر و.... موضوعی است که به دلیل هزینه بر بودن کمتر مورد توجه بوده است.
براین اساس با رشد فضای اینترنتی در کشور و اقبال عمومی به استفاده از فضای مجازی، در بخش حقوقی کشور هم باید تغییرات جدی رخ دهد که در این حوزه اقداماتی در سال های اخیر در حال انجام بوده است.
دراین زمینه  موسسه حقوقی «فردا» درکنار ارایه مشاوره آنلاین در زمینه مسائل عمومی حقوقی به صورت تخصصی درخصوص خدمات ثبتی مانند ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات ثبتی و ....  فعالیت می کند. دریافت مشاوره آنلاین دراین موسسه ازدو طریق تلفنی و اینترنتی انجام می شود و متقاضیان می توانند با ارسال سوال خود به ایمیل [email protected] در کمتر از 24 ساعت پاسخ وکلای ارشد را دریافت کنند. 
علاوه بر این، دریافت مشاوره تلفنی هم امکان دیگری است که کلیه اقشار جامعه می توانند با ارسال عدد 9 به سامانه  1000727 از آن بهره بگیرند و به صورت تلفنی مشاوره لازم را اخذ کنند.
براین اساس درکنار مسائل و مشکلات حقوقی عمومی به صورت پرسش و پاسخ با وکیل پایه یک دادگستری مطرح شده و در فضای مجازی موجود است، امکان طرح کردن سوال توسط خواننده و دریافت پاسخ در همان صفحه وجود دارد و متقاضیان می توانند درتمام مراحل ازمشاوره حقوقی این موسسه به صورت رایگان استفاده کنند.
گفتنی است موسسه حقوقی فردا با هدف پاسخگویی سریع و دقیق به سوالات متداول و روزانه کاربران و موکلین و همچنین استفاده از خدمات ثبتی برای فعالان اقتصادی توسط وکلای پایه یک دادگستری، بخش مشاوره حقوقی آنلاین را در وب سایت https://sabtefarda.com راه اندازی کرده است.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی فردا

مؤسسه حقوقی فردا با بیش از 20 سال سابقه درخشان در خصوص امور حقوقی ثبت شرکت، ثبت برند،اخذ کارت بازرگانی، تغییرات و تصمیمات شرکتها ،امور مالیاتی ،جواز تأسیس ،رتبه بندی،ثبت شرکت کنسرسیوم، ثبت شرکت در مناطق آزاد ،ثبت شرکت در سایر کشورها ،ثبت تعاونی، ثبت اختراع ،ثبت ایده،کد اقتصادی، انحلال، پلمپ دفاتر ،اخذ ISO و … به فعالیت می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون