اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032957535355

به منظور گسترش خدمات ارزی بین المللی انجام شد

همکاری بانک سامان با یک بانک ژاپنی

کد: 1395032957535355

http://j.mp/1UHwLLq

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سامان در راستای توسعه خدمات ارزی خود، قرارداد جدیدی با یکی از بانک‌های بزرگ ژاپنی امضا کرد.

روابط بانک سامان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک سامان و براساس اعلام مدیریت بین‌الملل، به منظور توسعه روابط جهانی صنعت بانکداری، کارگزاری بانک سامان با بانک‌های خارجی، از این پس علاوه‌ بر ارسال حواله، گشایش اعتبار اسنادی (به ارز ین ژاپن) به نفع ذینفعان ژاپنی از طریق یکی از بانک‌های بزرگ این کشور ارائه خدمات می کند.

براساس این گزارش، بانک سامان هم‌اکنون با بیش‌از 340 بانک در 67 کشور جهان از جمله ایتالیا، ترکیه، سوئیس، فرانسه، اسپانیا، هند، ژاپن، جمهوری چک و چین روابط کارگزاری دارد که با بهره‌گیری از این شبکه گسترده، امکان صدور ضمانت‌های ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، انجام بروات اسنادی و حوالجات ارزی فراهم است.

به همین منظور تجار و بازرگانان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با شماره تلفن 23095501-021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه