اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395033057795435

برای اولین بار دربنادرشمالی کشور صورت گرفت

پهلوگیری نخستین کشتی حامل روغن خوراکی در بندر امیرآباد

کد: 1395033057795435

http://j.mp/1sMLWwE

، تهران , (اخبار رسمی): با ورود اولین کشتی حامل روغن خوراکی ، بندر امیرآباد به جمع بنادر دارای قابلیت تخلیه و بارگیری روغن خوراکی در کشور پیوست.

پهلوگیری نخستین کشتی حامل روغن خوراکی در بندر امیرآباد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی؛ مدیربنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این خبر گفت: این کشتی که از نوع chemical carrier است، برای اولین باردر این بندر  پهلو گرفت.

خدمتگزار با بیان اینکه این کشتی با عبور از دریای سیاه و ولگادن و بارگیری 4 هزار و 165 تن محموله روغن آفتابگردان از  بندر آستاراخان روسیه در بندر امیرآباد پهلو گرفت، افزود این محموله پس از تخلیه و نگهداری در مخازنی که توسط بخش خصوصی احداث شده ، به بازار هدف ارسال خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری 80 میلیارد ریالی جهت ساخت این مخازن افزود: ظرفیت فعلی این مخازن ،  5 هزار تن بوده و در فاز نهایی به 10 هزار تن خواهد رسید، که موجب افزایش  ورود روغن خوراکی به بندر امیرآباد خواهد شد.

گفتنی است بندر امیرآباد با برخورداری از امکانات و زیرساخت های مناسب جهت حمل و نقل انواع کالا و امتیازات قانونی مناطق ویژه اقتصادی و به خصوص معافیت از مالیات بر ارزش افزوده بستر مناسبی را جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی مهیا کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بنادر و دریانوردی

آئین نامه های معاملات مالی در تاریخ 24 خرداد ماه 1349 و آئین نامه استخدامی سازمان بنادر و کشتیرانی در تاریخ 6 مرداد 1349 مورد تصویب شورای عالی سازمان قرارگرفت و این سازمان در سال 1353 مجددا از وزارت دارایی منتزع و به وزارت راه وترابری انتقال یافت. به موجب مصوبه مورخ 10/2/1387 مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان که طی نامه شماره 79/12223 مورخ 29/02/1387 به مجلس شورای اسلامی واصل گردید. نام سازمان بنادر و کشتیرانی به سازمان بنادر و دریانوردی تغییر یافت و کلیه قوانین و مقررات حاکم بر سازمان بنادر و کشتیرانی عیناً در سازمان بنادر و دریانوردی حاکم و جاری گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان