اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395033057845438

با عبور از پیشرفت فیزیکی 31 درصدی محقق شد

پیشرفت فراتر از برنامه در پتروشیمی هنگام

کد: 1395033057845438

http://j.mp/1sNLez5

، تهران , (اخبار رسمی): پیشرفت طرح پتروشیمی هنگام با عبور از برنامه پیش بینی شده به بیش از 31 درصد رسید.

پیشرفت فراتر از برنامه در پتروشیمی هنگام

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، طرح اوره و آمونیاک هنگام، در اردیبهشت ماه امسال موفق شد رکوردی جدید را در میزان پیشرفت فیزیکی خود محقق کرده و با 31.03 درصد پیشرفت از برنامه پیش بینی شده 30.07درصدی عبور کند.
بر اساس این گزارش هدف از اجرای مجتمع پتروشیمی هنگام با مشارکت 50 درصدی شرکت پوسری “Pusri” اندونزی تولید اوره و آمونیاک است. پتروشیمی هنگام به منظور ساخت یک واحد آمونیاک با ظرفیت 2 هزار و 50 تن در روز و یک واحد اوره با ظرفیت 3 هزار و 250تن در روز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) احداث می‌شود که در مجموع سالانه از ظرفیت تولید حدود یک میلیون تن اوره و 670 هزار تن آمونیاک در سال برخوردار است.
همچنین توافق با شرکت های هالدو تاپسوی دانمارک و سایپم برای تامین دانش فنی، لیسانس تولید محصولات و انجام مطالعات مهندسی اصولی این مجتمع پتروشیمی انجام شده است. پیش بینی می شود عملیات اجرایی این طرح پتروشیمی در مدت چهار سال به پایان برسد ضمن آن که خوراک این واحد اوره و آمونیاک به میزان 670 میلیون متر مکعب در سال از فازهای میدان مشترک پارس جنوبی تامین می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

هدف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم گری، بسترسازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته