اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383815438

استقبال اروپایی ها ازحضوردرهلدینگ خلیج فارس

کد: 1395052383815438

http://goo.gl/QN8I8A

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت بین الملل پتروشیمی از استقبال شرکت های اروپایی برای سرمایه گذاری در طرحهای پالایشگاه بیدبلند 2، هرمز، هنگام، ان جی ال 3200، آپادانا، طرحهای توسعه بندرامام و اروند خبر داد.

استقبال اروپایی ها ازحضوردرهلدینگ خلیج فارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، عیسی مشایخی   با اشاره به این که این شرکت موضوع تأمین منابع مالی از بازارهای بین المللی و جذب سرمایه گذاری را در دستور کار دارد، به تاثیر مثبت برجام بر جذب سرمایه گذاری و به جریان افتادن مذاکرات مختلف با شرکتهای بین المللی اشاره کرد و گفت: پیش از برجام حتی تمایل به حضور نیز وجود نداشت.

وی از موارد مثبت برجام به آغاز مذاکرات با شرکتهای خارجی و تسهیل در مراودات و پیش بینی برای «بازشروع» برنامه های تجاری اشاره کرد و افزود: مذاکراتی با شرکتهای مختلف خارجی در جریان است که منتظر هستیم منجر به امضای موافقتنامه و قراردادهای مربوطه شود.

مدیرعامل شرکت بین الملل پتروشیمی تصریح کرد: در این راستا مذاکرات گسترده ای با شرکتهای مختلف اعم از اروپایی و آسیایی از جمله آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن، کره جنوبی، چین و هند و ... صورت گرفته است که پیشنهاد مشارکت در طرحهای هلدینگ خلیج فارس و تأمین منابع مالی طرحها را پس از رفع موانع پیشنهاد کرده اند.

وی گفت: استقبال شرکتهای اروپایی و آسیایی برای مشارکت و تامین منابع مالی طرحهای هلدینگ خلیج فارس از جمله پالایشگاه بیدبلند 2، هرمز، هنگام، ان جی ال 3200، آپادانا، طرحهای توسعه بندرامام و اروند اعلام شده است و مذاکرات با آنها تداوم دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

هدف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم گری، بسترسازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته