اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383805438

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی اعلام کرد

مذاکره واگذاری طرح های NGLبه پتروشیمی ها

کد: 1395052383805438

http://goo.gl/tbOz9T

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از مذاکره برای واگذاری طرحهای ان جی ال به شرکتهای پتروشیمی خبر داد.

مذاکره برای واگذاری طرحهای NGLبه پتروشیمیها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ،مرضیه شاهدائی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مذاکرات برای واگذاری طرحهای ان جی ال به مجتمعهای پتروشیمی انجام شده و مراحل نهائی را طی می کند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی توضیح داد: با توجه به این که محصولات ان جی ال ها خوراک مجتمعهای پتروشیمی است، وزارت نفت تصمیم گرفت از لحاظ اجرایی شدن، این طرحها را به شرکتهای پتروشیمی واگذار کند.

به گفته وی، در این راستا قرار است مجموعه ان جی ال ها به شرکتهایی همچون بندرامام، مارون و امیرکبیر سپرده شود و این شرکتها که کمبود خوراک مایع دارند این طرحها را بسازند.

پیش از این علیرضا دبیری، مدیر تولید شرکت ملی مناق نفتخیزجنوب از همکاری مشترک با مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا خبر داده بود که براساس آن خدمات بازرگانی و تامین مالی طرح نصب و راه‌اندازی توربین‌های انبساطی در کارخانه‌های 900 و 1000 از سوی مجتمع پتروشیمی بوعلی در دست انجام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

هدف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم گری، بسترسازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته