اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040158445369

در سال 94 محقق شد

کسب پرتفوی 14هزار میلیارد ریالی بیمه پارسیان

کد: 1395040158445369

https://goo.gl/opQ8F5

، تهران , (اخبار رسمی): مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمة پارسیان صبح روز یکشنبه 30 خردادماه با حضور حدود 80 درصد سهامداران برگزار شد و این شرکت بیمه ای توانست بیش از 14هزار میلیارد ریال پرتفوی در سال 94 کسب کند.

مجمع سالانه بیمه پارسیان

به گزارش اخبار رسمی، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمة پارسیان ،این شرکت به عنوان یک شرکت بزرگ بیمه بورسی امسال نیز مجمع عمومی عادی سالانه خود را برگزار  کرد و مفاد دستورجلسه ذکر شده در آگهی دعوت به مجمع را که در جراید منتشر شده بود را به تصویب سهامداران رساند.

بر اساس این گزارش در این مراسم پس از استقرار هیأت رئیسه مجمع و نمایندگان بیمة مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، گزارش فعالیت های شرکت در سال 94 توسط اویارحسین عضو هیات مدیره ومدیرعامل ارائه شد.

از نکات قابل توجه در این گزارش کسب پرتفوی بیش از 14هزار میلیارد ریالی در سال 94 و همچنین ترکیب مناسب پرتفو و ضریب خسارت کمتر نسبت به متوسط صنعت بیمه بود. 

قابل ذکر است که ترکیب دارایی ها و سرمایه گذاری های سودآور نیز از جمله فعالیت های درخور توجه سال 94 بیمه پارسیان بود که به تفصیل شرح داده شد.

به همین مظور  کسب پرتفوی 14هزار میلیارد ریال در سال مورد گزارش توسط بیمه پارسیان بیش از ارقام پیش بینی شده به سازمان بورس نیز از دیگر نکات حائز اهمیت این گزارش بود. 

البته علاوه بر رشد مناسب و ترکیب بهینة پرتفوی، ایفای تعهدات قانونی و آئین‌نامه‌ای و همچنین شفافیت صورت های مالی از دیگر نکات مثبت عملکرد شرکت در سال مالی مورد اشاره به شمار می رود.

در ادامه این جلسه نیز گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و صورت های مالی عملکرد منتهی به 29 اسفند 1394 به تصویب رسید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان(سهامی عام) براساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و طی مجوزشماره 5200 بیمه مرکزی ایران در عرصه بیمه کشور آغاز به کار نموده است.سرمایه شرکت درحال حاضر دو هزار میلیاردریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه