اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677665369

بیمه پارسیان معرفی شد

برند محبوب مصرف کنندگان

کد: 1395051677665369

http://goo.gl/FJAcf1

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه پارسیان تندیس زرین سومین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان را دریافت کرد

تندیس

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بیمه پارسیان؛ در سومین دوره جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، تندیس زرین محبوب ترین برند در گروه بیمه به شرکت بیمه پارسیان تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش در روزپایانی این جشنواره که یازدهم مردادماه با حضور تنی چند از مسئولین و دست اندرکاران و همچنین مدیران و کارشناسان سازمان ها و صنایع مختلف کشور در محل سالن همایش های صداوسیمای ج.ا.ا برگزار  شد؛ طبق اعلام دبیرخانه جشنواره؛ در نظرسنجی گسترده ای که در سطح ملی آرای مردمی در 88 گروه کالا/خدمات صورت پذیرفته است بر اساس نتایج بدست آمده، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شده باشند به عنوان محبوبترین برند گروه کالایی مورد نظر معرفی شد و تندیس زرین برند محبوب در گروه موردنظر را دریافت خواهند کرد.

تاکید می شود در گروه صنعت بیمه، این تندیس به بیمه پارسیان تعلق گرفت.

قابل ذکر است که خدمات مناسب ، حرکت در جهت مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان از جمله شاخص های مورد نظر برگزار کنندگان این جشنواره در نظرسنجی ها بود که بر این اساس نیز آرای مردمی به برندهای محبوب اختصاص یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان(سهامی عام) براساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و طی مجوزشماره 5200 بیمه مرکزی ایران در عرصه بیمه کشور آغاز به کار نموده است.سرمایه شرکت درحال حاضر دو هزار میلیاردریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش