اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133565369

به منظور ارتقای رتبه توانگری مالی

بیمه پارسیان پیشنهاد افزایش سرمایه داد

کد: 13950701133565369

https://goo.gl/Slpokb

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه پارسیان اعلام کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ 2 هزار میلیارد ریال به 4 هزار میلیارد ریال دارد.

بیمه پارسیان

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان هیات مدیره این شرکت بیمه ای افزایش سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد داد.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه "پارسیان" از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سایر اندوخته ها به منظور ارتقای رتبه توانگری مالی و پوشش ریسک قانونی، حفظ و توسعه سرمایه مالی شرکت، افزایش سهم نگهداری بیمه های صادره، حفظ و ارتقای سهم از بازار و جایگاه رقابتی، مدیریت ریسک اعتباری و الزام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در تاریخ 16 مرداد 1395 به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان(سهامی عام) براساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و طی مجوزشماره 5200 بیمه مرکزی ایران در عرصه بیمه کشور آغاز به کار نموده است.سرمایه شرکت درحال حاضر دو هزار میلیاردریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه