اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182355369

در بورس تهران انجام شد

گرامیداشت ششمین سالروز عرضه سهام بیمه پارسیان

کد: 13950823182355369

https://goo.gl/HEvOon

، تهران , (اخبار رسمی): بازگشایی معاملات امروز یکشنبه مورخ 23 آبان ماه بورس تهران، در قالب مراسمی نمادین و با حضور مدیران ارشد شرکت بیمه پارسیان برگزار شد و زنگ آغاز معاملات به صدا درآمد.

بیمه پارسیان

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، در مراسمی نمادین ششمین سالروز عرضه سهام بیمه پارسیان در بورس اوراق بهادار تهران، اعلام آغاز معاملات به آقای هادی اویار حسین مدیرعامل محترم این شرکت سپرده شد تا با نواختن زنگ معاملات، دادوستد سهام در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شود.

گفتنی است صنعت بیمه با در اختیار داشتن بیش از 22000 میلیارد ریال از ارزش بازار بورس تهران از بین 37 صنعت فعال در بورس تهران، رتبه بیستم را در اختیار دارد.

همچنین بیمه پارسیان با سرمایه 2000 میلیارد ریال و ارزش بازار 5874 میلیارد ریالی،  بزرگترین شرکت بیمه به لحاظ ارزش بازار در صنعت بیمه می باشد.

یادآوری می شود شرکت بیمه پارسیان در تاریخ 09/01/1382، با سرمایه 160 میلیارد ریال، در اداره ثبت شرکت­ها به ثبت رسید. سپس در تاریخ 23/08/1389 سهام آن برای اولین بار در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد.

در حال حاضر شرکت های گروه مالی بانک پارسیان، سرمایه­­گذاری تدبیر، گسترش سرمایه­گذاری ایران خودرو، سرمایه­گذاری پارسیان، بانک سرمایه و بانک سینا سهامداران عمده این شرکت به شمار می­ آیند.

لازم به ذکر است: این مراسم نمادین که در بورس­ های مطرح دنیا نیز مرسوم است، در روزها و مناسبت­ های خاص به ناشران و اعضای بورس اجازه می­ دهد تا در بازگشایی بازار مشارکت داشته باشند.

بورس اوراق بهادار تهران نیز با هدف تعامل بیشتر با ناشران پذیرفته شده و یادآوری ارتباط و تعامل ناشر با بازار سرمایه اقدام به برگزاری این مراسم کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان(سهامی عام) براساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و طی مجوزشماره 5200 بیمه مرکزی ایران در عرصه بیمه کشور آغاز به کار نموده است.سرمایه شرکت درحال حاضر دو هزار میلیاردریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه