اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040258885463

آغاز صدور جواز تاسیس شرکت‌های دانش بنیان اصفهان

کد: 1395040258885463

https://goo.gl/trStsy

، اصفهان , (اخبار رسمی): رییس پارک علم و فناوری استان اصفهان(شیخ بهایی) از آغاز صدور مجوز تاسیس و پروانه بهره‌برداری در محدوده اراضی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خبر داد.

آغاز صدور جواز تاسیس شرکت‌های دانش بنیان اصفهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، حمید مهدوی با اشاره به ابلاغ مصوبه ﻫﯿئت وزیران در خصوص ضوابط استقرار واحدهای صنایع پیشرفته و فعالیت‌های دانش‌بنیان و صدور پروانه بهره‌برداری و جواز تاسیس برای این واحدهای فناوری، گفت: با صدور پنج مورد پروانه بهره‌برداری برای تولید محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان فرآیند اجرایی صدور مجوزات مذکور عملیاتی شده و گامی موثر در رشد و توسعه کسب و کار شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک برداشته شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز پرونده درخواست 50 شرکت دانش‌بنیان دیگر برای صدور پروانه بهره‌برداری در دست بررسی و کارشناسی است، افزود: سایر شرکت‌های متقاضی نیز می‌توانند درخواست خود را جهت بررسی به مدیریت امور طرح‌های پژوهش و فناوری شهرک ارسال کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان یک سازمان مستقل با هدف توسعه مبتنی بر دانایی از طریق ایجاد مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در اصفهان، قطب اقتصادی و صنعتی ایران شکل گرفته است. این سازمان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور، تلاش می‌کند تا با ایجاد بستری مناسب برای توسعه فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه لازم را برای تجاری‌سازی دستاوردهای آن‌ها و جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش