اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040559525324

مدیرعامل آناتک در مراسم افتتاحیه این شرکت:

نرم افزارها تاثیر مستقیمی درکیفیت پخش دارد

کد: 1395040559525324

http://j.mp/28TQnLP

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم افتتاحیه شرکت نرم افزاری آناتک در 1 اردیبهشت ماه 1395 با حضور جمعی از بزرگان و فعالان صنعت نرم افزار و فناوری کشور درساختمان جدید آناتک واقع در خیابان یوسف آباد تهران برگزار شد.

مراسم افتتاحیه شرکت Anatech

در ابتدای این مراسم علی صفر، مدیرعامل شرکت Anatech ضمن خیر مقدم به بزرگان این صنعت و شرکت کنندگان، توسعه فعالیت های این شرکت را عامل اصلی افتتاح ساختمان جدید عنوان کرد. وی که چندی پیش تندیس «نرم افزار برتر صنعت پخش کشور»و جایزه «رضایتمندی مشتری»را دریافت کرده است، اظهار داشت: ارتقای سطح کمی و کیفی پخش مویرگی وابستگی مستقیمی به کیفیت نرم افزارهای این عرصه دارد که تلاش ما در همین مسیر صرف می شود. مدیرعامل شرکت آناتک افزود: رسالت ما این است که به پشتوانه دانش و مهارت متخصصین این مرز و بوم، نقشی هر چند اندک در ارتقای بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی داشته باشیم. ما برآنیم تا شرکت‌های نرم افزاری و اقتصادی مطرح دنیا را رصد کرده و از یافته هایمان در راستای رضایت تک تک فعالان این حوزه بهره گیریم.

وی ادامه داد: استراتژی ما همواره بر این مهم استوار است که علاوه بر تأمین نیازهای اعضا، افق خواسته هایشان را زیر نظر گرفته و در راه برآورده سازی آنچه که هنوز نخواسته اند، اقدام کنیم.

در ادامه این مراسم وی به تشریح سیر تکاملی نرم افزار در شرکت های نرم افزاری پرداخت. وی با اشاره به تجربیات و مشاهدات خود به عنوان فعال حوزه فناوری اطلاعات گفت: هر فعالیت اقتصادی به سه عامل سخت افزار، نرم افزار و مغز افزار بستگی دارد.

علی صفر ضمن اشاره به عدم رضایت خود از برخی نرم افزارهای گوناگون که در شرکت های مختلف با آنها سر و کار داشته عنوان کرد: ما نیازمند سیستم هوشمند یکپارچه ای هستیم که یک بار ورودی اطلاعات داشته باشد و سپس تمام عملیات به صورت هوشمند اجرا شود من چنین قابلیتی را در سیستم نرم افزارهای بسیاری از شرکت ها ندیده ام. او عنوان کرد: مطالب ایراد شده، نیازهای دیده نشده شرکت های ایران است و راز موفقیت نرم افزارهای در خور تحسین، ارتباط سازندگان با کاربران است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آناتک | Anatech

شرکت آناتک | Anatech در زمینه طراحی ، تولید و توسعه سیستم های نرم افزاری فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]