اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042867275324

موسس شرکت اعلام کرد

تابستان آناتک و برنامه های پیش رو

کد: 1395042867275324

https://goo.gl/VBJB6d

، تهران , (اخبار رسمی): علی صفر، فعال حوزه فناوری اطلاعات و موسس شرکت نرم افزاری آناتک، در جمعی از بزرگان صنعت نرم افزاری و کسب و کارهای آنلاین به معرفی برنامه های پیش رو شرکت آناتک پرداخت .

تابستان آناتک و برنامه های پیش رو ...

علی صفر ، که از کارآفرینان جوان و موفق تجارت الکترونیک در ایران است ، در ابتدادر خصوص ایده ها و راه اندازی آناتک گفت : در ابتدا من و دوستان با چند ایده و یک استارتاپ کوچک شروع به فعالیت کردیم که بازخورد نسبتا خوبی داشت و تقریبا یک شبکه تجاری کوچکی بین خود و مشتریان ایجاد کردیم ،

پس از مدتی نیاز به راه اندازی مجموعه ای بزرگتر داشتیم و گسترش بخش های مجموعه ، که آناتک را با هدف راه اندازی کسب و کار های آنلاین و ارائه خدمات به مشتریان پیشین و جدید با شعار Innovation Group افتتاح کردیم. در ابتدا با چند خدمات نرم افزاری اعم از طراحی سامانه های نرم افزاری (وب سایت ، SEO ، اپلیکیشن موبایل ، نرم افزار تحت وب و ویندوز) شروع به کار کردیم ، پس از گذشت زمان در کنار خدمات، به تولید سامانه های جامع پرداختیم که امروزه سامانه ارسال ایمیل انبوه، پیامک انبوه و چند سامانه جدید دیگر را ارائه می دهیم .

وی در ادامه به برنامه های آینده آناتک پرداخت  و افزود: ما به دلیل ضعف در این زمینه ، با هدف آموزش و پروش و توسعه بخش فناوری اطلاعات برنامه ای بلند مدت برای آناتک صورت داده ایم ، از تابستان امسال به بحث آموزش دوره های تخصصی : برنامه نویسی ، طراحی ، شبکه و دوره های مرتبط توسط اساتید مطرح ایران که هر کدام صاحب کسب و کار موفقی میباشند با شعار (برای بازار کار یاد بگیرید) که در کنار آن به کارگاه های یک روزه یا چند روزه جهت رفع اشکال پرداخته ایم.

و بخش دیگر شامل همایش های سالانه میباشد که در خصوص کسب و کار آنلاین و تبلیغات آنلاین میباشد قصد داریم برگزار کنیم که حتی فعلا مجله ای در این موضوع صورت داده ایم که سعی بر اطلاع رسانی تکنولوژی های نوین و بروزرسانی این قشر از جامعه داریم .

علی صفر در ادامه با اشاره  به کسب و کار های آنلاین و روند آموزش در ایران اظهارکرد:  ما برای پیشرفت باید از تمام پتانسیل های موجود در کشور و تک تک افراد فعال در این عرصه کمک بگیریم و یک بازی برد برد را انجام دهیم تا بتوانبم با کمک یکدیگر و یک کار گروهی خوب به اهداف و گسترش و پیشرفت این فضا برسیم.

امروزه دیگر کسب و کار های اینترنتی موضوع عجیبی نیست و تقریبا همانطور که کسب و کارهای اینترنتی در کل دنیا یک تجارتی پرسود می باشد ایران هم میتواند به این سمت برود و جدا از اشتغال زایی برای جوانان ، بخشی از تعهدات بودجه ای دولت را پاسخگو باشد.

وی افزود: ما نیاز به سیستم آموزشی استاندارد برای کودکان از 3 سالگی داریم. کشور ما از لحاظ فناوری اطلاعات نامی در خور ایران را ندارد ، به عقیده من برای توسعه و پیشرفت این بخش باید به جهت دهی کودکان بپردازیم و آموزشگاهی تخصصی این زمینه تاسیس نمود ، که از کودکی دروس مرتبط را ارائه دهند و پس از چند سال شاهد پیشرفت صعودی کشور در این عرصه خواهیم بود .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آناتک | Anatech

شرکت آناتک | Anatech در زمینه طراحی ، تولید و توسعه سیستم های نرم افزاری فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]