اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040659565307

مرکز تجاری شهریار درمسیر توسعه برند های برتر داخلی

کد: 1395040659565307

http://j.mp/28Zaqw1

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای فراهم آوردن امکان حضور برندهای برتر کشور در مرکز تجاری شهریار، این مرکز، میزبان محمود محمدی مدیر برند سالیان (SALIAN) بود و ضمن بازدید از مراحل ساخت پروژه با امکانات و زیرساخت های این مرکز از نزدیک آشنا شدند. در ادامه ایشان ضمن ابراز خوشحالی از احداث مرکز تجاری با این استانداردها در شهریار، آمادگی خود راجهت حضور برند سالیان که از برندهای خوشنام و باسابقه پوشاک کشورمان است، در این مجموعه اعلام داشتند.

مرکز تجاری شهریار درمسیر توسعه برند های برتر داخلی

به گزارش شرکت دوان ایرانیان، مرکز تجاری شهریار علاوه بر میزبانی برندهای برتر داخلی، میزبان برندهای بین المللی نیز خواهد بود. محمدی مدیر فروش مرکز تجاری شهریار ضمن اعلام این مطلب اضافه کرد "درکنار ساخت باکیفیت و استاندارد، یک مرکز تجاری نیاز به حضور برندهای برتر و شناخته شده برای تضمین موفقیت آینده خود خواهد داشت. لذا شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور بازاریابی و فروش مرکز تجاری شهریار علاوه بر تجمیع تجربیات داخلی و بین المللی در حوزه مدیریت بهره برداری، در تلاش است تا نسبت به جذب برندهای برتر بین المللی و داخلی به این مجموعه عظیم و استاندارد اقدام کند."

درهمین راستا مرکز تجاری شهریار میزبان فیلیپ، از مدیران ارشد برند فرانسوی دکتلون Decathlon از جمله برندهای برتر پوشاک ورزشی بود که ضمن بازدید از مراحل ساخت پروژه با امکانات و زیرساخت ­های این مرکز از نزدیک آشنا شد. برند decathlon جزو عرضه کنندگان برتر پوشاک ورزشی است که کار خود را از یک فروشگاه خرده فروشی در شهر لیل در سال 1976 توسط میشل لکرک Michel Leclercq آغاز کرد و پس از گذشت یک دهه، در سال 1986 در آلمان و  سپس در سال 1992 ایتالیا، در سال 1998 پرتغال و انگلستان، در سال 1999 چین، در سال 2009 هند و در سال 2012 در کشورهای جنوب شرق آسیا فعالیت خود را گسترده کرد. هولدینگ decathlon تا امروز بیش از 850 فروشگاه بزرگ (هر فروشگاه به طور متوسط 4 هزار مترمربع) در 22 کشور تأسیس کرده و با بیش از 20 نشان تجاری و 40 ثبت اختراع در این حوزه مشغول فعالیت است.

نکته جالب توجه در این بازدید، شگفت زدگی فیلیپ و مشاوران ایرانی وی از کیفیت ساخت و ساز و پیش بینی های آینده در خصوص نحوه بهره­ برداری پروژه بود که آن را همتراز مراکز تجاری بین المللی خواهد کرد. 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دوان ایرانیان

شرکت دوان ایرانیان در سال 1385 فعالیت خود را به عنوان دفتر تحقیقات بازار و مدیریت راهبردی کلیه فعالیت ­های موسسین شرکت در کشورهای مختلف (سرمایه گذاری در بخش ساختمان و ساخت و ساز) آغاز و در سال 1386 به شماره 304576 به ثبت رساند. در این زمان به تجارب ارزنده و موفقیت ­های چشمگیری در چندین پروژه موفق خارج از کشور در حوزه های مدیریت سرمایه، کاهش ریسک، بازاریابی و فروش دست پیدا کردشده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار