اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040859985406

ویژه حساب های قرض الحسنه بانک کشاورزی

حسابی که حساب می شود

کد: 1395040859985406

http://j.mp/293OAaC

، تهران , (اخبار رسمی): بانک کشاورزی از ابتدای خرداد و مقارن با ماه مبارک رمضان تبلیغات گسترده ای را در قالب کمپین «حسابی که حساب می شود» آغاز کرده است.

حسابی که حساب می شود

به گزارش اخبار رسمی، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، کمپین «حسابی که حساب می شود» مستقیما به حساب قرض الحسنه ویژه کشاورزی اشاره دارد که قریب به بیست سال است با هدف بهبود معیشت کشاورزان و روستاییان زحمتکش، شکوفایی بخش کشاورزی و داشتن ایرانی آباد و حاصلخیز، توسط بانک کشاورزی ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش، در سال جاری و همزمان با ماه مبارک رمضان، کمپین «حسابی که حساب می شود» با تبلیغات موثر خود و استفاده از نمادهای بصری تسبیح و خوشه گندم  سعی دارد با یادآوری ثواب اخروی سپرده گذاری در حساب های قرض الحسنه ویژه کشاورزی و تاثیر به سزای این منابع بر رونق بخش کشاورزی، هموطنان را به مشارکت در این اقدام تشویق کند.

قابل ذکر است که  دارندگان این حساب شانس برنده شدن در قرعه کشی و بهره مندی از جوایز ارزشمند بانک کشاورزی را نیز خواهند داشت. 

بنا بر این اطلاعیه تاکید می شود؛ مهلت سپرده پذیری حساب های قرض الحسنه ویژه بانک کشاورزی تا پایان آبان ماه است و جوایز قرعه کشی این حساب شامل 170 کمک هزینه خرید خودرو هریک به ارزش 200 میلیون ریال، 370 کمک هزینه خرید صنایع دستی هریک به ارزش 5 میلیون ریال و میلیارد ها جوایز نقدی دیگر اعلام شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه