اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950912193035406

از سوی وزیر صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفت

قدردانی از بانک کشاورزی در حمایت از اشتغال

کد: 13950912193035406

https://goo.gl/B0gZoq

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با سفر دولت تدبیر و امید به استان خراسان رضوی، طرح بزرگ تولید اسید سیتریک روز پنجشنبه 11 آذر با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر مرتضی شهیدزاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و جمعی از مقامات کشوری و با مشارکت و حمایت بانک کشاورزی راه اندازی شد.

قدردانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت از عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از طرح های اشتغال زا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این طرح با تکنولوژی منحصر بفرد وبا تکیه بر توان مهندسی داخلی ، با مشارکت 19 میلیون یورویی بانک کشاورزی ودرراستای منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی با پیام رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس ، افتتاح شد.

بر اساس این گزارش ، در این مراسم نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت به طور ویژه از بانک کشاورزی و مدیرعامل این بانک در حضور رییس جمهور قدردانی کرد. 
این گزارش می افزاید در ادامه حسینی مدیر عامل کشت وصنعت جوین  تحقق این طرح بزرگ را مرهون حمایت های بی دریغ بانک کشاورزی دانست و از دکترشهیدزاده ومجموعه بانک کشاورزی قدردانی کرد.
شایان ذکر است   با راه اندازی این طرح در کشت و صنعت جوین سبزوار با ظرفیت تولید سالانه 20 هزارتن اسید سیتریک ، زمینه اشتغال مستقیم برای 80 نفر فراهم شد.
همچنین درحاشیه مراسم امروز دکترشهیدزاده از نمایشگاه توانمندی های واحدتحقیقات کشت وصنعت جوین نیزبازدیدکرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]