اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182465406

نشان شایسته ملی برای بانک کشاورزی

کد: 13950823182465406

https://goo.gl/eHBpWd

، تهران , (اخبار رسمی): بانک کشاورزی نشان شایسته ملی را برای مقاوم سازی اقتصاد ملی دریافت کرد.

بانک کشاورزی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، کنگره سراسری نشان شایسته ملی با رویکرد مقاوم سازی اقتصاد ملی برگزار و تندیس این کنگره به بانک کشاورزی اهداء شد.

این کنگره پیرو  منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مقاوم سازی اقتصاد ملی با هدف تقویت زیر ساخت های اقتصادی کشور در پیوستن به بازارهای بین المللی، هجدهم آبان هم زمان با روز ملی کیفیت در سالن همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

این گزارش می افزاید، در این کنگره عملکرد سازمان ها و برندها در سه حوزه «کیفیت»، «مشتری مداری» و «محیط زیست» براساس استاندارد13000 isiRi مورد ارزیابی قرار گرفت و بانک کشاورزی به عنوان سازمان برگزیده معرفی و نشان شایسته ملی کنگره به این بانک اهداء شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه