اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159435406

توسط کارگزاری بانک کشاورزی انجام شد

تامین 10 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران

کد: 13950725159435406

https://goo.gl/GUJj6y

، تهران , (اخبار رسمی): کارگزای بانک کشاورزی با استفاده از اوراق مرابحه گندم10 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران را تامین کرد.

کشاورز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، معادل 10 هزار میلیارد ریال اوراق مرابحه گندم روز دوشنبه 19 مهر در نخستین ساعات عرضه توسط شرکت کارگزاری بانک کشاورزی در فرابورس فروخته شد تا وجوه آن برای پرداخت بخشی از بدهی دولت به گندمکاران مصرف شود.

قابل ذکر است که شرکت کارگزاری بانک کشاورزی به نمایندگی از شرکت بازرگانی دولتی از روز دوشنبه برای تامین مالی بخشی از مطالبات گندمکاران اقدام به انتشار اوراق مرابحه کرد که در مرحله اول در ساعات اولیه همان روز نخست 10 هزار میلیارد ریال آن در فرابورس پذیره نویسی و فروخته شد.

همچنین این اوراق قابلیت معامله در فرابورس را دارد و سررسید آن 24 ماهه با سود 20 درصد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]