اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829186065406

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از گروه آدینه سبز

کد: 13950829186065406

https://goo.gl/DkIWCf

، تهران , (اخبار رسمی): مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز شنبه 29 آبان با سفر به شهر مامونیه از کارخانجات و تاسیسات شرکت های گروه آدینه سبز که با مشارکت 355 میلیارد ریالی بانک کشاورزی راه اندازی شده اند بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از گروه آدینه سبز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، مجموعه آدینه سبز شامل پنج شرکت آرمان سبز، آدینه وصل، ارغوان آدینه ، فدک خشکرود و پگاه آدینه سبز است که با دراختیار داشتن 760 هکتار باغ پسته، در زمینه تولید ، فرآوری وصادرات پسته، واردات ماشین آلات و ادوات کشاورزی و خرید و فروش نهاده های کشاورزی فعالیت می کند.

این گزارش می افزاید مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تهران با پرداخت بالغ بر 355 میلیارد ریال تسهیلات در راه اندازی این مجموعه بزرگ تولیدی بخش کشاورزی مشارکت کرده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]