اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040860204750

با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد

معرفی اعضای جدید کمیته تخصصی معماری شهری و بافت‌های واجد ارزش

کد: 1395040860204750

http://j.mp/28XLOzY

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری طی نامه‌ای مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری مبنی بر تغییر اعضای کمیته تخصصی معماری، طراحی‌شهری و بافت‌های واجد ارزش را برای جایگزینی اعضای پیشین آن کمیته در وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.

دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری طی نامه‌ای به فرزانه صادق‌مالواجرد مدیرکل دفتر معماری، طراحی‌شهری و بافت‌های واجد ارزش، تصمیم شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برای جایگزینی اعضای حقیقی به جای اعضای پیشین را ابلاغ کرد.

در نامه دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری آمده است: شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه 6 اردیبهشت امسال مقرر کرد تا با توجه به مصوبه های شورای‌عالی شهرسازی و معماری در خصوص تعیین اعضای حقیقی کمیته تخصصی معماری، طراحی‌شهری و بافت‌های واجد ارزش و با عنایت به آیین‌نامه داخلی کمیته تخصصی ، غفاری، زهرا اهری، سیاوش صابری، مروارید قاسمی و مخدوم به عنوان اعضای حقیقی کمیته تخصصی معماری، طراحی شهری و بافت‌‌های واجد ارزش جایگزین شوند.

گفتنی است پیش‌ ازاین اعضای کمیته تخصصی دفتر معماری، طراحی‌شهری و بافت‌های واجد ارزش شامل سید محمد بهشتی، مهدی حجت، محسن حبیبی، امیر فرجامی، ایرج کلانتری، محمدسعید ایزدی و نمایندگانی از وزارت کشور و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان