اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040960594750

پروازها به فرودگاه آتاتورک ترکیه از سر گرفته شد

کد: 1395040960594750

https://goo.gl/V7LyeB

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد: پس از حادثه انفجار دیشب در فرودگاه آتاتورک و لغو پروازها به آن فرودگاه اولین پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت 12:12 دقیقه با 110مسافر فرودگاه حضرت امام (ره) را ترک کرد.

پروازها به فرودگاه آتاتورک ترکیه از سر گرفته شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازسازمان هواپیمایی کشوری جعفرزاده با تاکید بر اینکه فرودگاه حضرت امام (ره) برای خدمات دهی به شرکت های هواپیمایی هیچ مشکلی ندارد گفت: شرکت های هواپیمایی با گرفتن آخرین وضعیت از نمایندگی خود و حصول اطمینان از سرویس دهی و رعایت اصول ایمنی و امنیت لازم در آن فرودگاه می توانند پروازهای خود را از سر گیرند.

وی افزود: مسافران پروازها می توانند برای اطلاع از چگونگی و ساعت حضورشان در فرودگاه با ایرلاین های مربوطه هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان