اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041161035438

بازگشت محصولات پتروشیمی ایران به قاره سبز

کد: 1395041161035438

http://j.mp/29e68RH

، تهران , (اخبار رسمی): مهمترین مشتریان محصولات پتروشیمی شامل کشورهای بلغارستان، رومانی، یونان، ایتالیا، فرانسه و انگلیس پس از برجام خواهان ورود به بازار ایران شدند.

بازگشت محصولات پتروشیمی ایران به قاره سبز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پتروشیمی تبریز همزمان با ورود به دوران پساتحریم، افزایش صادرت به اروپا(قاره سبز) را در دستور کار فعالیت های خود قرار داده است.

روند صادرات محصولات پتروشیمی تبریز به کشورهای اروپایی در حال افزایش بوده و با رفع برخی از مشکلات ناشی از تحریم، این مجتمع پتروشیمی شاهد افزایش تقاضا از سوی مشتریان خود در قاره سبز است.

نحوه فعالیت و کیفیت محصولات تولیدی سبب شده است تا تقاضا روندی صعودی را تجربه کند و کشورهای سی آی اس، ترکیه و اروپا مهمترین مقصدهای صادراتی پتروشیمی تبریز بشمار می روند.

کشورهای بلغارستان، رومانی، یونان، ایتالیا، فرانسه و انگلیس مهمترین مشتریان اروپایی مجتمع پتروشیمی تبریز هستند و این مجتمع پتروشیمی به دنبال آن است که صادرات به کشورهای اروپایی را در سال 95 بیش از سایر مقصدهای صادراتی افزایش دهد.

همچنین مذاکره با شرکتهای صاحب نام اروپایی برای انتقال دانش فنی و فناوریهای نوین از سوی پتروشیمی تبریز آغاز شده است. این مجتمع پتروشیمی به دنبال مشارکت با بزرگان این صنعت برای حضور در طرحهای توسعه ای و نیز افزایش ظرفیت تولید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

هدف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم گری، بسترسازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته